اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 11 آذر 1394 / کد مطلب: 10545 / نظرات: 0


برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی در 250 هیات مذهبی غرب خراسان رضوی


حجت الاسلام سید محمد جواد سجادی نژاد روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: با برنامه ریزی های انجام شده این مراسم ها به صورت گسترده از شب گذشته در شهرها و روستاهای شهرستان های مزبور برگزار می شود.
وی افزود: یک ویژه برنامه اربعین نیز امروز با حضور گسترده مردم مومن در محل حرم مطهر امامزاده شعیب بن موسی(ع) سبزوار برگزار می شود.
حجت الاسلام سجادی نژاد با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم های عزاداری در ایام ماههای محرم و صفر و نیاز مردم به شناخت ابعاد مهم قیام عاشورا گفت :220 روحانی و مبلغه از ابتدای ماه محرم تاکنون به روستاها و مناطق مختلف شهرستان های مزبور اعزام شده اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار ادامه داد: در طول مدت برگزاری مراسم های عزاداری بازرسان ویژه این اداره وظایف نظارتی خود را انجام می دهند .
وی در ادامه با اشاره به برخی فعالیت هیات های مذهبی بدون کد شناسایی در سطح روستاهای شهرستان های تحت پوشش گفت: نشست های مختلفی در این حوزه با اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران این روستاها برگزار شده و قرار شده هر چه سریعتر هیات های مذهبی این روستاها دارای کدشناسایی شوند.
برپایی ایستگاههای صلواتی ،اجرای تعزیه خوانی ،سخنرانی ، اطعام و پذیرایی از عزاداران نیز از برنامه های روز اربعین حسینی در شهرستان های غرب خراسان رضوی است .
منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.