اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 آذر 1394 / کد مطلب: 10571 / نظرات: 0


فعالیت 15 پایگاه اورژانس جاده ای در غرب خراسان رضوی


  
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: 15 پایگاه اورژانس جاده ای در این شهرستان واقع در غرب خراسان رضوی برای خدمت به زائران رضوی در بازگشت از مشهد فعال شده اند.
سید محمد میری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: از صبح امروز 21 آذر ماه گروههای امدادی اورژانس 115 سبزوار در مسیر جاده نیشابور- سبزوار- شاهرود مستقر شده اند.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش رفت و آمد و افزایش حجم ترافیک یک ایستگاه سلامت نیز در حاشیه جاده سبزوار- شاهرود برای ارائه خدمات امدادی و پزشکی به زائران استقرار یافته است.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سبزوار با اشاره به استقرار پایگاه سیار امدادی در جاده نیشابور- سبزوار گفت: تعداد 25 دستگاه خودرو امدادی و تجهیزات مورد نیاز به همراه 60 مامور اورژانس وظیفه خدمات رسانی به زائران حضرت رضا(ع) را بر عهده دارند.
وی افزود: گروه واکنش سریع اورژانس سبزوار نیز در آماده باش کامل قرار دارد.
میری ادامه داد: چادر اضطراری مدیریت بحران نیز برای ارائه خدمات پزشکی جانمایی و آماده شده که در صورت نیاز برپا می شود.
وی گفت: بالگرد اورژانس سبزوار نیز در حال آماده باش بوده و امروز در نخستین عملیات هوایی خود یک بیمار دچار عارضه قلبی را از منطقه داورزن به بیمارستان واسعی سبزوار منتقل کرد.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سبزوار افزود: چهار مرکز پیام نیز در شهرستانهای جوین، جغتای و سبزوار وظیفه ارائه گزارش و اطلاع رسانی به گروههای اورژانس را برعهده دارند.
وی ادامه داد: همچنین شش پایگاه اورژانس شهری در سبزوار نیز به حالت آماده باش در آمده که در صورت نیاز ارائه خدمت می کنند.
منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.