اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 دي 1394 / کد مطلب: 10616 / نظرات: 0

امام جمعه موقت سبزوار:


مهمترین نیاز جهان اسلام تبیین آرا و افکار رسول گرامی اسلام (ص) است


مهمترین نیاز جهان اسلام تبیین آرا و افکار رسول گرامی اسلام ص است  امام جمعه موقت سبزوار گفت: مهمترین نیاز امروز جهان اسلام تبیین آرا و افکار رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) است.
 
حجت الاسلام محمد سلیمانی روز سه شنبه در مراسم جشن میلاد رسول گرامی اسلام (ص) در سبزوار افزود: تاکنون توطئه های بسیار در جهان اسلام رخ داده که هدف همه آنها تخریب چهره اسلام و نشان دادن ظاهر زشت از این دین الهی بوده است.
وی با بیان اینکه تنها راه مقابله با دشمن و خنثی کردن توطئه های آنها نشان دادن چهره واقعی اسلام و بصیرت افزایی است اظهار کرد: رسول گرامی اسلام (ص) در دوره ای متولد شدند که خبری از انسانیت و روح مردانگی نبود.
وی گفت: تولد پیامبر اکرم (ص) برگ دیگری در تاریخ تمدن ملت ها باز کرد و سبب شد بشریت از جاهلیتی که در آن غوطه ور بود خارج شود.
امام جمعه موقت سبزوار افزود: امروز برخی حکام مسلمان نمای حاکم بر کشورهای اسلامی، اسلام واقعی را فراموش کرده اند و در جاهلیتی مدرن قرار گرفته و در آن دست و پا می زنند.
وی اظهار کرد: اسلام دین برادری و برابری است و کسی نمی تواند به این اصل مهم اسلامی خدشه ای وارد کند.
حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: امروز در دوره ای قرار داریم که باید پژوهشگران، تاریخ شناسان و اندیشمندان بیش از هر دوران دیگری به دنبال شناخت و پژوهش در باره زندگی رسول خدا (ص) و ابعاد مهم بعثت ایشان باشند و این پژوهش ها را در محافل مختلف ارائه کنند.
وی گفت: امروز به برکت وجود انقلاب اسلامی ایران، چهره واقعی اسلام ناب محمدی (ص) به جهانیان نشان داده شده و توطئه های دشمن در زمینه اسلام هراسی و اسلام ستیزی به شکست منجر شده است.
وی همچنین به سیره عملی حضرت امام صادق (ع) اشاره کرد و افزود: حضرت امام صادق (ع) در طول عمر پر برکت خود شاگردان بسیار برای زنده نگه داشتن اسلام واقعی و جلوگیری از انحرافات در آن پرورش دادند.
حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به احادیثی از حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: ایشان با پرورش این شاگردان و اصحاب راستین جلو توطئه های حکام وقت را گرفتند و نگذاشتند دشمن اسلام را به انحراف کشانده و به نفع خود مورد استفاده قرار دهند.
منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.