اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 دي 1394 / کد مطلب: 10617 / نظرات: 0

مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین:


تحریم نباید به ابزاری برای کنار آمدن با دشمن تبدیل شود


تحریم نباید به ابزاری برای کنار آمدن با دشمن تبدیل شود   تحریم نباید به ابزاری برای کنار آمدن با دشمن تبدیل شود.
 
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین علی یوسفعلی زاده روز چهارشنبه در همایش گرامیداشت 9 دی در سبزوار افزود: امروز عده ای با نگاه به دست غربی ها و بزرگ جلوه دادن تحریم ها سعی دارند راه نفوذ دشمن را به کشور باز کنند.
وی اظهار کرد: امروز برخی می گویند باید از آمریکا و توطئه های او بگذریم و به سوی سازش و اتحاد با دشمن برویم.
وی با بیان اینکه ملت ایران هیچگاه توطئه های آمریکا و غرب را از خاطر خود پاک نمی کند گفت: ملت ایران صلح طلب و اهل اتحاد با همه است اما هیچگاه با آمریکا و ضد انقلاب و فتنه گر متحد نمی شود.
سردار یوسفعلی زاده با اشاره به حوادث فتنه سال 88 افزود: حوادث مربوط به این دوران سبب شد انقلاب اسلامی ایران بیمه شود.
وی اظهار کرد: نهم دی ماه روز تاریخی و یک الگو در تجدید عهد بین ولایت و مردم است و ملت ایران در این روز ثابت کردند که استراتژی دشمن در زمینه تغییر انقلاب اسلامی و نظام حکومت دینی هیچگاه به سرانجام نمی رسد.
وی ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و جدایی بین مردم و ولایت است اما حضور امت حزب الله در عرصه دفاع از ولایت موجب شد دشمن در فتنه ای که تصور پیروزی در آن را داشت شکست بخورد.
وی با بیان اینکه یکی از دلایل شکست دشمن در فتنه 88 حاکم بودن تفکر بسیجی در جامعه است یادآور شد: امروز تفکر بسیجی از مرزهای انقلاب اسلامی گذشته و در کشورهای لبنان، فلسطین، بحرین، یمن و سوریه ریشه کرده است.
مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز دشمن از ولایت فقیه و بسیجیان جهان اسلام هراس دارد و در فکر نفوذ در ارکان تصمیم گیرنده نظام است.
وی افزود: مسئله نفوذ جدی است لذا باید با قدرت در برابر این حرکت بایستیم.
وی اظهار کرد: برخی موضوع نفوذ را جدی نگرفته اند و برخی نیز زمینه را برا نفوذ دشمن فراهم می کنند.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت: حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری سبب شکست توطئه های دشمن و سرافرازی انقلاب اسلامی و نظام می شود.منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.