اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 12 دي 1394 / کد مطلب: 10623 / نظرات: 0


چند خبر از شرکت اب و فاضلاب سبزوار


رییس اداره بهره برداری فاضلاب شرکت آب و فاضلاب سبزوار ، از انجام 642 مورد آزمایش برروی فاضلاب تصفیه خانه این شهر در 9ماهه سالجاری خبر داد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سبزوار ، مهندس محمود بهنامی فر، جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب را سبزوار را 210 هزارو 694نفر اعلام کرد و افزود: تصفیه خانه فاضلاب سبزوار در پنج کیلومتری جنوب این شهر واقع شده است .

14هزار منهول فاضلاب در سبزوار سم پاشی شد
رییس اداره بهره برداری فاضلاب شرکت آب و فاضلاب سبزوار از سم پاشی بیش از 14هزارمنهول شبکه فاضلاب این شهردر 9ماهه سالجاری خبر داد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سبزوار ، مهندس محمود بهنامی فر به رفع 492مورد رفع اتفاق در مدت یاد شده اشره کرد و افزود: از این تعداد 52 مورد مربوط به شبکه فرعی ، 30 مورد منهول ها و 410 مورد هم مربوط به انشعابات بوده است .

18میلیون مترمکعب آب شرب در آبفای سبزوار تولید شد
مسوول تولید و آبرسانی شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت : 18 میلیون و25 هزارو 949مترمکعب آب شرب در9ماهه سالجاری در شرکت آب و فاضلاب سبزوار تولید شده است .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سبزوار ، مهندس ملوندی افزود : این مقدار آب شرب از 40 حلقه چاه در مناطق کلوت ، کسکن ، بفره ، روداب و ششتمد برداشت شده است .

وی ادامه داد : آب شرب استحصال شده توسط حدود 178 کیلومتر خط انتقال به مخازن جمع آوری منتقل و پس از انجام کنترل های بهداشتی جهت استفاده شهروندان به شبکه توزیع آب تزریق شده است .


 شستشو ولایروبی بیش از 345کیلومتر شبکه فاضلاب در سبزوار
رییس اداره بهره برداری فاضلاب شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت : در 9ماهه سالجاری بیش از 345 کیلومتر شبکه فاضلاب در سبزوار شستشو و لایروبی شده است . به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سبزوار محمود بهنامی فر افزود : همچنین در این مدت 156 مورد همسطح سازی دریچه منهول ها ، 114 مورد مرئی کردن دریچه و 3 مورد تعویض دریچه انجام شده است . این مسوول ادامه داد : 5هزارو 403 مورد بازرسی ادواری آدم روها و رفع نواقص آن ها از دیگر اقدامات این شرکت در مدت یاد شده بوده است.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.