اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 فروردين 1395 / کد مطلب: 10643 / نظرات: 0


برگزاري مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله واعظ طبسی در سبزوار


برگزاري مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله واعظ طبسی در سبزوار مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله واعظ طبسی پنجشنبه  در سبزوار برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومي شهرداري سبزوار،  این مراسم صبح پنجشنبه ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در حسینیه باقرالعلوم سبزوار با حضور خانواده معظم وي و سخنراني حجت الاسلام و المسلمين ابراهيميان برگزار خواهد شد.

در اين راستا اطلاعیه ای از سوی حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان، آیت الله سید محمد حسن علوی و دکتر محسنی نماینده مردم سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی ، به همین منظور منتشر شده است كه متن کامل آن بدين شرح است:

به مناسبت اربعین مجاهد نستوه، عالم مجاهد و یار صادق انقلاب، مرید صدیق حضرت امام راحل رحمت الله علیه و خدمتگزار پایدار و سخت کوش انقلاب و تولیت آستان قدس رضوی (علیه آلاف التحیه و الثناء) و نماینده ولی فقیه در خراسان و مدیرعالی حوزه علمیه خراسان حضرت آیت الله واعظ طبسی (ره) با حضور خانواده معظم له مجلس گرامیداشتی روز پنج شنبه ۹۵/۱/۲۶ ساعت ۹ الی ۱۱ در حسینیه باقرالعلوم شهرستان سبزوار برگزار می گردد.

از عموم مردم انقلابی سبزوار به ویژه علمای اعلام، اساتید محترم حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دعوت به عمل می آید به منظور بزرگداشت آن مقام شامخ در این مراسم حضور به هم رسانند.

امام جمعه شهرستان سبزوار – السید محمد حسن علوی – دکتر محسنی نماینده مردم سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی

 
 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.