اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 فروردين 1395 / کد مطلب: 10657 / نظرات: 0

جانشين لشگر 77 خراسان رضوي:


ارتش مدافع ديپلماسي نظام است


ارتش مدافع ديپلماسي نظام است

جانشين لشگر 77 خراسان رضوي گفت: ارتش مدافع سياستمداران كشور و ديپلماسي نظام جمهوري اسلامي است.

 سرهنگ ستاد دكتر سعيد نادريان در جمع نمازگزاران جمعه سبزوار افزود: حضور با قدرت و با صلابت مردان ديپلماسي ايران در عرصه مذاكرات مديون همراهي ارتش و نيروهاي مسلح است.
وي با بيان اينكه دشمن، اقتدار جمهوري اسلامي ايران را بخوبي درك كرده است اظهار كرد: دشمنان از روزهاي آغازين پيروزي انقلاب اسلامي به دنبال آسيب زدن به آن بودند اما با هوشياري و شجاعت ارتشيان و ساير نيروهاي مسلح توطئه هاي آنان خنثي شد.
وي گفت: در طول سال هاي دفاع مقدس بخوبي نشان داديم كه هرگونه تجاوز و خباثت نسبت به جمهوري اسلامي ايران با قدرت پاسخ داده مي شود و اگر باز هم دشمن قصد تجاوز داشته باشد با قدرت به آن پاسخ مي دهيم.
سرهنگ نادريان با بيان اينكه ما در آزمون سخت دفاع مقدس، سربلند و پيروز شديم افزود: امام راحل عنايت ويژه اي نسبت به ارتش داشتند و رهبر معظم انقلاب نيز با توجه خاص به ارتش، اين نيرو را مايه قوام انقلاب و كشور مي دانند.
وي با اشاره به تغييرات ساختاري و فيزيكي ارتش جمهوري اسلامي ايران در دوران پس از جنگ تحميلي اظهار كرد: ارتش امروز متناسب با تهديدات نظامي دشمن، ساماندهي شده و پيش بيني هاي لازم براي برخورد و مقابله با اين تهديدات در آن صورت گرفته است.
وي گفت: امروز همه سياستمداران و دولتمردان ما مي توانند با آرامش و خيالي راحت در برابر هرگونه قدرتي بايستند و از پشتيباني نيروهاي مسلح مطمئن باشند.
جانشين لشگر 77 خراسان رضوي همچنين طي گفت و گو با خبرنگار سبزوار پیام در حاشیه مراسم بازدید از پادگان ارتش این نشهرستان  از زير نظر داشتن تحركات گروه هاي تروريستي داعش و تكفيري خبر داد و افزود: تمام ستادهاي اطلاعاتي و عملياتي ما در شرق كشور مستقر هستند و با دقت رفتارهاي آنان به ويژه در كشورهاي همسايه شرقي را زير نظر دارند.
وي اظهار كرد: براي پاسخگويي به هر تحركي در بالاترين سطح از آمادگي قرار داريم.
سرهنگ نادريان با اشاره به برگزاري چند رزمايش بزرگ ارتش در سال جاري گفت: اين رزمايش ها از خرداد ماه امسال آغاز مي شود و در آن انواع تجهيزات و سلاح هاي ساخت ارتش جمهوري اسلامي ايران مورد آزمايش قرار گرفته و قدرت نيروهاي مسلح به نمايش گذاشته مي شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.