اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 فروردين 1395 / کد مطلب: 10664 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


مبارزه با استكبار از اصول انقلاب اسلامي است


مبارزه با استكبار از اصول انقلاب اسلامي است  امام جمعه سبزوار گفت: مبارزه با استكبار از اصول انقلاب اسلامي است و ملت ما همواره به اين مبارزه ادامه خواهد داد.
به گزارش ايرنا، حجت الاسلام غلامحسين ابراهيمي در خطبه هاي نماز جمعه سبزوار افزود: اسلام تنها نيرويي است كه با استكبار مقابله مي كند و قدرتهاي استكباري نيز اين موضوع را خوب مي فهمند.
وي اظهار كرد: به همين سبب كشورهاي استكباري از هر كوششي براي آسيب زدن به اسلام و انقلاب اسلامي دريغ نمي ورزند و ظهور داعش با حمايت قدرتهاي غربي و رژيم صهيونيستي نيز در همين راستا بوده است.
وي گفت: تلاش داعش ايجاد تفرقه بين كشورهاي اسلامي و تضعيف قدرت اسلام است.
حجت الاسلام ابراهيمي همچنين ياد و خاطره شهدا را گرامي داشت و افزود: امنيت و عزت نظام جمهوري اسلامي مرهون رشادت شهداي والا مقام است و اين عزيزان زندگي خود را فداي اسلام كردند.
وي با گراميداشت روز ارتش اظهار كرد: نيروهاي ارتش جمهوري اسلامي در كنار ساير قواي نظامي و انتظامي همواره پشتيبان واقعي انقلاب اسلامي بوده و هستند.
وي با اشاره به نزديك بودن ايام اعتكاف گفت: اعتكاف عملي معنوي و نوعي پاكي و خودسازي بويژه براي نسل جوان و نوجوان است و زيبايي اعتكاف به حضور در خانه
معبود و راز و نياز با خداست.
امام جمعه سبزوار همچنين خواستار ترويج فرهنگ فريضه امر به معروف و نهي از منكر در جامعه شد و افزود: اصلاح امور جامعه با زنده نگه داشتن اين فريضه ميسر مي شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.