اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 20 آبان 1390 / کد مطلب: 1068 / نظرات: 0

سرمربی تیم هندبال بانوان سبزوار:


بازی بعدی ثامن الحجج (ع) با ذوب آهن بازی سختی خواهد بود


بازی بعدی ثامن الحجج ع با ذوب آهن بازی سختی خواهد بود سرمربی هندبال بانوان ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت: بازی بعدی ثامن الحجج(ع) که با تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود بازی بسیار سختی خواهد بود.
غارسی در پایان مسابقه امروز ثامن و مجید تهران  اظهار داشت: ثامن الحجج(ع) در مسابقه بعد خود در اصفهان به مصاف تیم قدرتمند ذوب آهن خواهد رفت که امیدواریم در پایان مسابقه ثامن برنده بازی باشد.
وی با اشاره به اینکه هیچ شناختی از تیم جدید مجید تهران نداشتیم تا بازی هایشان را آنالیز و نقاط قوت و ضعف را به بازیکنان گوشزد کنیم، افزود: هر چند نتیجه در پایان به سود ما اتمام رسید اما این توجیه خوبی برای بازیکنان ثامن نیست چرا که با دست کم گرفتن تیم مجید نتیجه نزدیک 22 بر 20 را رقم زدند در حالیکه به نظر بنده این تفاضل می توانست بیش از 15 گل باشد.
غارسی از نحوه داوری این بازی نیز ابراز نارضایتی کرد و اذعان داشت: داوری بازی فوق العاده ضعیف بود واقعا نباید برای این گونه بازی ها که هر دو تیم سرعتی هستند، این داورها انتخاب می شدند.
سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج(ع) سبزوار به مصدومیت بازیکن کلیدی خود نیز اشاره و خاطر نشان کرد: متاسفانه در همین بازی نخست شیما زارع که یکی از بهترین بازیکنان تیم است از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد و مشخص نیست که برای بازی بعد که با ذوب آهن است تیم را همراهی خواهد کرد.
غارسی بازیکنان تیم هندبال بانوان سبزوار را متشکل از 3 بازیکن خارجی،4 شیرازی، یک اصفهانی، 3 مشهدی و 6 بازیکن سبزواری عنوان کرد.
سرمربی تیم هندبال بانوان مجید تهران نیز مسابقه امروز را عالی و پایاپای عنوان کرد و گفت: تیم ثامن تیم فوق العاده باتجربه ای است که موفق شده در دوره های قبلی لیگ هندبال عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را بدست آورد.
فرنوش اویسی با بیان اینکه تیم مجید تهران تیمی نوپا، جوان و با انگیزه ای است، مهمترین نقطه ضعف تیم خود را در مسابقه امروزبی تجربگی بازیکنان خود بیان کرد.سبزوارآنلاین





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.