اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 ارديبهشت 1395 / کد مطلب: 10723 / نظرات: 0

فرمانده سپاه جوین عنوان کرد:


پروژه‌ “سپاه هراسی” به خاطر نقش تعیین کننده سپاه در خنثی سازی توطئه های دشمنان است


نقابی / فرمانده سپاه جوین با اشاره به اینکه امروز دشمنان ایران اسلامی ، سپاه هراسی را در کنار اسلام هراسی و ایران هراسی در دستور کار خود قرار داده اند ، گفت: پروژه‌ "سپاه هراسی" به خاطر نقش تعیین کننده سپاه در خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام است.

سرگردپاسدار احمد ناصری موحد به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج وسپاه دونهاد مقدس است که به تدبیر امام خمینی (ره) و در همان روزهای نخست انقلاب اسلامی به وجود آمد.
وی با بیان اینکه ماموریت اصلی سپاه تقویت توان دفاعی کشور وحراست از انقلاب اسلامی در تمامی عرصه های مورد نیاز نظام است، افزود: امروز دوست ودشمن اعتراف می کنند که اگر سپاه وجود نداشت معلوم نبود سرنوشت انقلاب چه می شد واین همان مصداق عینی فرمایش امام راحل (ره) است که فرمودند:« اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»
فرمانده سپاه جوین با بیان اینکه فعالیت های سپاه بر روی یک محور خاص نیست؛ گفت:عملکرد سپاه در سنگر دفاع از انقلاب، خنثی سازی توطئه ها و خاموش کردن شعله فتنه ها ی پس از انقلاب ، در سنگر سازندگی و طراحی و ساخت سلاح ها و تجهیزات فوق مدرن نظامی، همه گویای موفقیت های روزافزون این نهاد افتخارآفرین است.
ناصری موحد تصریح کرد:پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه شئون کشور، اصلی ترین مأموریتی بود که از روزهای نخستین تشکیل این نهاد ، از سوی حضرت امام خمینی (ره) بر عهده سپاه گذاشته شد.
وی با اشاره به اینکه فعالیت ها و مأموریت های رزمی و دفاعی ، سپاه را از حضور فعال در عرصه ی سازندگی کشور دور نداشت، گفت:در حال حاضر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،در عرصه های مختلف سازندگی از قبیل سد سازی، ساخت اتوبان و فرودگاه، راهسازی، پروژه های کشاورزی و دامداری، طرح های آبرسانی و گازرسانی و… نقشی فعال و پرثمر ایفا می کند.
فرمانده سپاه جوین در خصوص فعالیتهای فرهنگی سپاه پاسدارن گفت:از ابتداى پیروزى انقلاب اسلامى یکى از نهادهاى تبلیغى و فرهنگى تاثیرگذار در کشور، نهاد مقدس سپاه بوده است.
ناصری موحد یادآورشد:در دهه اخیر که دشمنان اسلام، دایره تهدیدهای خود را در حوزه فرهنگ، متمرکزنموده  و سطح عملیات روانی خویش را گسترده کرده اند ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت های فرهنگی را به عنوان یکی از مأموریت های اصلی در کنار مأموریت های دیگرقرار داده است.
وی در ادامه به بخشی ازفعالت های سپاه شهرستان  اشاره کرد و بیان داشت :سپاه ناحیه جوین تا کنون ۴ سوله فرهنگی – ورزشی را درشهرنقاب و روستاهای حکم آباد، کلاته آقامحمد و عباس آبادعرب ، با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان احداث و به بهره برداری رسانده است.
فرمانده سپاه جوین  افزود:پروژه ساخت دو سوله فرهنگی – ورزشی دیگر نیز در روستاهای برغمد و رامشین در حال اجرا بوده که تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری می رسد.
ناصری موحد تصریح کرد:سوله های صالحین ، بخش قابل توجهی از فعالیت های فرهنگی و ورزشی در شهرستان را پوشش داده و نقش بسزایی در افزایش نشاط جامعه وکاهش افسردگی در بین جوانان دارد.
وی اذعان داشت:بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه جوین نیز در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی وکمک به اشتغالزایی جوانان، تسهیلاتی را در اختیار بسیجیان این شهرستان قرار می دهد.
فرمانده سپاه جوین ادامه داد:سال گذشته بیش از ۶ میلیارد ریال تسهیلات ،برای راه اندازی طرح های اقتصاد مقاومتی نظیر پرورش ماهی، گلخانه، پرورش طیور خانگی و شترمرغ، کشت زعفران و پرورش قارچ به بسیجیان پرداخت شده است .
ناصری موحد بیان داشت:بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه جوین  در سال گذشته با اجرای ۶۰ طرح اقتصاد مقاومتی ، زمینه اشتغال ،بیش از ۱۲۰ نفراز بسیجیان را به صورت مستقیم وغیر مستقیم در شهرستان فراهم کرده است.
وی افزود: اعزام بسیجیان در قالب اردوهای جهادی هفت روزه به مناطق محروم شهرستان و اردوهای طرح هجرت یک روزه حلقه‌های صالحین که عمدتا به شناسایی محرومیت‌ها  و تلاش برای رفع آن ها اختصاص پیدا می‌کند، از جمله برنامه‌هایی  که سپاه شهرستان در طول سال اجرا می کند.
فرمانده سپاه جوین در پایان با اشاره به اینکه امروز دشمنان ایران اسلامی ، سپاه هراسی را در کنار اسلام هراسی و ایران هراسی در دستور کار خود قرار داده اند ، گفت: اگر نبود نقش تعیین کننده سپاه در خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب ، تبدیل جنگ تحمیلی به دفاع مقدس و ناکام گذاشتن متجاوزان به کشور اسلامی محقق نمی شد        



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.