اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 4 ارديبهشت 1395 / کد مطلب: 10727 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


دشمن تلاش مي كند نسل جوان ما را با عقايد اسلامي بيگانه سازد


دشمن تلاش مي كند نسل جوان ما را با عقايد اسلامي بيگانه سازد  
 امام جمعه سبزوار با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: دشمن تلاش دارد تا نسل جوان ما را با عقايد اسلامي و آرمانهاي انقلاب اسلامي بيگانه سازد.

حجت الاسلام غلامحسين ابراهيمي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته سبزوار، يكي از ابعاد اصلي هجوم دشمن عليه انقلاب اسلامي را در حوزه اقتصاد دانست و اظهار كرد: راه مقابله با تحريم اقتصادي دشمن، تقويت اقتصاد داخلي است و يكي از الزامات اجراي اقتصاد مقاومتي، مديريت قوي همراه با تقوا است.
وي با بيان اينكه دشمني استكبار با اسلام و انقلاب اسلامي تمام شدني نيست، افزود: ظهور داعش و تجهيز آنها توسط دشمنان براي مقابله با اسلام است.
حجت الاسلام ابراهيمي همچنين با تبريك ولادت حضرت علي (ع) گفت: روز تولد امام علي (ع) روز بصيرت و ميثاق با ولايت است.
وي رجب را ماه رحمت و استغفار خواند و گفت: در اين ماه رحمت خداوند بر بندگانش جاري مي شود و بايد از معنويت ماه رجب بخوبي بهره ببريم.
امام جمعه سبزوار با اشاره به ايام اعتكاف نيز گفت: اعتكاف ارتباط بنده با خداوند است كه فوايد جسمي و روحي فراواني دارد و مردم بايد در ايام اعتكاف بيشتر به عبادت، شناخت اصول عقايد و مكتب اسلام و آشنايي بيشتر با سيره اهل البيت (ع) بپردازند.
ابراهيمي همچنين خواستار ترويج فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر در جامعه شد و گفت: فريضه الهي امر به معروف و نهي از منكر بسيار مظلوم واقع شده و بايد در ترويج و اداي فريضه امر به معروف و نهي از منكر تلاش كنيم. منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.