اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 15 ارديبهشت 1395 / کد مطلب: 10782 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


توجه مسئولان به شورای فرهنگ عمومی ضروری است


توجه مسئولان به شورای فرهنگ عمومی ضروری است  امام جمعه سبزوار گفت: برخي مسئولان نسبت به برگزاري نشستهاي شوراي فرهنگ عمومي اين شهرستان بي توجه شده اند لذا بايد اين نقيصه هر چه سريعتر رفع شود.
 
حجت الاسلام والمسلمين غلامحسين ابراهيمي روز چهار شنبه در ديدار با معلمان آموزش و پرورش و كاركنان حوزه نمايندگي ولي فقيه سپاه سبزوار افزود: نشستهاي فرهنگ عمومي بايد به صورت مرتب و پربار برگزار شوند.
وي ادامه داد: خطر آسيبهاي اجتماعي و فرهنگي در جامعه افزايش يافته لذا مسئولان مي بايست براي رفع اين مشكل تلاش كنند.
رئيس شوراي فرهنگ عمومي سبزوار گفت: چندين بار جهت كمي و كيفي كردن برنامه هاي اين شورا تذكرات لازم داده شده ولي باز هم در اين زمينه كم توجهي مي شود.
وي افزود: اعضاي شوراي فرهنگ عمومي نقش مهمي در بررسي و ارائه راهكار هاي مناسب در زمينه برخورد با آسيبهاي اجتماعي دارند و مسئولان بايد به اين مهم توجه داشته باشند.
حجت الاسلام ابراهيمي همچنين با ابراز گلايه از برخي ناهنجاريها ادامه داد: سبزوار در گذشته به عنوان يكي از مهمترين شهرهاي شيعي ايران محسوب مي شده و خطه سربداران نقش مهمي را در شكل گيري انقلاب داشته لذا برازنده نيست كه ناهنجاري در اين شهر ديده شود.
وي گفت: در برخي موارد وضعيت حجاب، بازار و فضاي محيطي شهرستان با نمادها و فرهنگ اسلامي همخواني ندارد، ادارات آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامي و ساير سازمانهاي فرهنگي نقش مهمي در مهار اين آسيبها دارند.
رئيس شوراي فرهنگ عمومي سبزوار بر ترويج فرهنگ اسلامي در جامعه تاكيد و بيان كرد: بايد به تعليم و تربيت توجه كرد.
حجت الاسلام ابراهيمي افزود: آموزش و پرورش نقش مهمي در ترويج فرهنگ ايراني و اسلامي و جلوگيري از گسترش و ترويج فرهنگ غربي در جامعه دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.