اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 ارديبهشت 1395 / کد مطلب: 10804 / نظرات: 0


یادواره شهدای مدافع حرم در سبزوار برگزار شد


یادواره شهدای مدافع حرم در سبزوار برگزار شد  
یادواره شهدای مدافع حرم با عنوان 'از حرم تا بهشت' دوشنبه شب با حضور جمعی از دانشگاهیان، دانشجویان، مسوولان و اقشار مختلف مردم در دانشگاه حكیم سبزواری برگزار شد.

یكی از رزمندگان مدافع حرم در این مراسم گفت: داعش و سایر گروهكهای تروریستی در منطقه تنها به دنبال پیاده كردن اهداف رژیم صهیونیستی و آمریكا هستند.
حسین روشن ضمیر افزود: برای داعش شیعه و یا سنی معنا ندارد زیرا هدف نهایی آنها مخدوش كردن چهره اسلام واقعی و نابودی كامل آن است.
وی ادامه داد: امروز تفكر مقاومت اسلامی در جبهه های نبرد با داعش فراگیر شده و بخشی از آن مدیون حضور مدافعین حرم در جبهه های نبرد با تكفیری ها است.
این رزمنده جبهه مقاومت گفت: مدافعان حرم نه تنها برای حفظ حرم اهل بیت(ع) و دفاع از حریم ایران اسلامی بلكه برای نجات تمام دنیا از فراگیر شدن تفكر داعشی می جنگند.
منتخب مردم شهرستانهای سبزوار،جوین ،جغتای ،خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: آمریكا در تلاش برای حفظ و تشكیل گروهكهای تروریستی جدید در منطقه است.
حسین مقصودی افزود: آمریكاییها از قدرت گیری كشورهای اسلامی می ترسند و این موضوع سبب شده به سمت افزایش گروهكهای تروریستی و راه اندازی جنگ های نیابتی بروند.
وی ادامه داد: در گذشته برخی از كشورهای عرب گروههای تكفیری را به عنوان گروههای جهادی در منطقه معرفی می كردند اما امروز به بركت جمهوری اسلامی ایران، ماهیت آن گروهكهای تروریستی روشن شده و ملتهای مسلمان آنها را به عنوان تروریستهای تكفیری می شناسند.
منتخب مردم شهرستانهای سبزوار،جوین ،جغتای ،خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی افزود: مهمترین اقدام در جلوگیری از رشد این گروهكها بصیرت افزایی و شناساندن آنها به آحاد جامعه اسلامی است.
وی همچنین یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی داشت و گفت: برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم به تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه كمك می كند.
در این مراسم از خانواده شهیدان مدافع حرم دامرودی و شمس آبادی و نیز احمد پورمعظمی جانباز مدافع حرم تجلیل شد. منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.