اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 ارديبهشت 1395 / کد مطلب: 10811 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار:


رونق گردشگری و صنایع دستی توجه به اقتصاد مقاومتی است


معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوارگفت : موضوع گردشگری و اشاعه فرهنگ صنایع دستی از ابزارهای توجه به اقتصاد مقاومتی است.
 به گزارش خبرنگار سبزوارپیام ، احمد برادران در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان سبزوار اظهار کرد : توجه به غنای فرهنگی تاریخی و ظرفیت خوب گردشگری و صنایع دستی این شهرستان اقدامی در راستای اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود : اشاعه فرهنگ صنایع دستی و حضور گردشگران داخلی و خارجی یکی از عوامل تحقق اقتصاد مقاومتی است .
 برادران گفت : توسعه گردشگری منجر به ایجاد فضای کسب  وکار و رونق  اشتغال و منابع درآمدی پایدار در سطح روستاها  و شهر می شود.
وی با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان بلحاظ جذب گردشگران افزود : توجه به زیر ساخت حوزه گردشگری و ترویج فرهنگ دراین  حوزه می تواند از عوامل رشد گردشگران داخلی و خارجی است
رئیس میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری سبزوار نیز با اشاره به اجرای طرح شش مکان 60 رویداد در نوروز 95 گفت :این طرح مقدمات خوبی برای توسعه گردشگری شهرستان در بهار و تابستان امسال فراهم نموده است.
 محمود رضا سلیمانی با اشاره به رشد چشمگیر گردشگر در ایام نوروز گفت : بیش از 100 هزار گردشگر از جاذبه های تاریخی و طبیعی و نیز حدود150 هزار گردشگر از بناهای مذهبی این شهرستان بازدید داشتند.
 وی همچنین افزود :  150 نفر گردشگر خارجی بخش زیارت و 30 گردشگر خارجی نیز از بناهای تاریخی این شهرستان در ایام نوروز بازدید داشتند .
 


 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.