اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 23 آبان 1390 / کد مطلب: 1083 / نظرات: 0

از سری مسابقات لیگ برتر کشتی/


ثامن‌الحجج سبزوار میهمان مازندرانی‌ها می شود



 در ادامه هفته دوم مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار میهمان نماینده مازندران است.

محسن کاوه سرمربی تیم کشتی آزاد موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار  اظهار داشت: پس از پیروزی قاطع هفته گذشته مقابل نیروی زمینی مصمم هستیم در این دیدار هم پیروز شویم.
وی تصریح کرد: البته برای برگزاری بازی دوم حدود یک هفته بلاتکلیف مانده‌ایم که این هفته کشتی داریم یا نه و تیم گاز مازندران با توجه به اینکه در هفته اول نیز استراحت داشت از لیگ برتر انصراف داده است.
سرمربی تیم کشتی ثامن‌الحجج سبزوار ادامه داد: با توجه به انصراف تیم گاز مازندران از چهارشنبه هفته گذشته و ارسال نامه‌ای از مدیریت گاز جهت انصراف و رایزنی‌های آن، 5 - 4 روز بلاتکلیف مانده‌ایم که آیا مسابقه‌ای داریم یا خیر و در نهایت تیم مجاهدان صنعت برق مازندران به لیگ راه یافته است و با این تیم مسابقه داریم.
کاوه افزود: نفراتی که قرار است در این مسابقه از آن‌ها استفاده شود، در آمادگی خوبی به سر می‌برند و مطمئن هستم هیچ مشکلی پیش نمی‌آید و می‌توانیم حریف خود را شکست دهیم.
کاوه با بیان اینکه از تیم گلوگاه هیچ شناختی نداریم، اظهار کرد: این تیم که قهرمان لیگ دسته یک است، به لحاظ کیفیت همانند تیم گاز مازندران است و فکر می‌کنم کشتی‌گیران جوانی هم در آن حضور دارند البته باید توجه داشته باشیم مازندران مهد کشتی ایران است و همیشه کشتی‌گیران خوبی داشته است.
منبع: خبرگزاری فارس










منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.