اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 1 خرداد 1395 / کد مطلب: 10831 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


توسعه سبزوار مرهون همدلی مجلس و مسؤولان است


توسعه سبزوار مرهون همدلی مجلس و مسؤولان است فرماندار سبزوار توسعه و پیشرفت سبزوار را مرهون همدلی و هم‌افزایی نمایندگان مجلس و مسؤولان این شهرستان دانست و از منتخب سبزوار در مجلس دهم خواست از ظرفیت‌های جوانان و صنعت سبزوار حمایت کند.
احمد برادران  در مراسم تقدیر از خدمات 8 ساله محمدرضا محسنی‌ثانی، نماینده این شهرستان در مجلس هشتم و نهم در جمع اعضای شورای اداری غرب خراسان رضوی در تالار کاشفی با بیان اینکه منتخبین مردم سبزوار در توسعه و پیشرفت این شهرستان نقش مهمی ایفا می‌کنند، اظهار کرد: سبزوار به عنوان دومین شهرستان جمعیتی و وسعتی در حوزه خراسان رضوی تلقی می‌شود که دارای فرصت‌ها و توانمندی‌های بسیاری در راستای توسعه و پیشرفت است لذا نمایندگان مردم باید با استفاده از افکار، عقاید و برنامه‌ها توسعه مناطق را هدف‌گذاری کنند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس به عنوان اعضای یکی از سه قوه مهم کشور در امر قانون‌گذاری و تصمیم‌گیری محسوب می‌شوند، افزود: منتخبین مردم با وجود وظایف خود در ریل‌گذاری و بسترسازی پیشرفت کشور نقش بی‌بدیلی دارند لذا نمایندگان باید با ایجاد قوانین و نظارت دقیق بر اجرای قوانین تصویب شده آشنایی کاملی با سازوکارهای متداول کشور داشته باشند.

فرماندار سبزوار ادامه داد: تصویب لوایح و طرح‌ها در مجلس شورای اسلامی و برنامه‌های پنج‌ساله توسعه و ایجاد قوانین و اختصاص اعتبارات سالانه کشور از مهم‌ترین وظایف نمایندگان مجلس در راستای ریل‌گذاری توسعه کشور است.

برادران با بیان اینکه پیگیری‌ها و چانه‌زنی‌های متداول از مهم‌ترین عوامل مؤثر در توسعه مناطق محروم است، بیان کرد: دولت در قالب الزاماتی که از سوی مجلس شورای اسلامی تعریف شده در مسیر برنامه‌ریزی قرار می‌گیرد لذا رویکرد نمایندگان در جهت سوق منابع دولت به سایر مناطق کشور نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان سبزوار با ظرفیت‌های مختلف خود در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رشد و شکوفایی خوبی همراه بوده است، تصریح کرد: در دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی بسترسازی پیشرفت شهرستان سبزوار فراهم‌شده ولی در دوره نهم تحقق منابع صنعتی و دانشگاهی به ظهور رسیده لذا با توجه به محدودیت‌های دولت منتخبین مردم عملکرد خوبی داشتند و به دور از سیاه نمایی‌های موجود این عملکرد مطلوب قابل‌مشاهده است.

فرماندار سبزوار با تأکید بر اینکه شکوفایی ظرفیت‌های شهرستان سبزوار مرهون همدلی و هم‌افزایی نمایندگان مجلس و مسؤولان این شهرستان است، یادآور شد: امیدواریم منتخبین مردم سبزوار در مجلس دهم نیز همچنان به فعالیت‌های حمایتی خود از ظرفیت‌های جوانان و صنایع این شهرستان ادامه دهند.فارس




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.