اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 23 آبان 1390 / کد مطلب: 1084 / نظرات: 0


نمایش قفس روی صحنه می رود



  نمایش قفس بر اساس نوشته ای اصیل از محمود استاد محمد به کارگردانی علی اکبر بروجردی به روی صحنه می رود.

در این نمایش خانم ها انسیه سلمانی، فرشته حلاجیان، ابوالفضل محب علی، علی خسروجردی و اکبر بروجردی به ایفای نقش می پردازند.

کارگردان این نمایش گفت: قفس نمایشی مردمی با موضوعی اجتماعی است که سعی دارد مردم گریزان از تئاتر را دوباره با تئاتر و صحنه آشتی دهد.

بروجردی محور نمایش را عشق، ایثار و گذشت دانست که با خلق تصاویری بدیع سعی می کند با تماشاچی ارتباط برقرار کند.

وی با بیان اینکه برای این نمایش 3 ماه تمرین صورت گرفته افزود: قفس به مدت 14 شب ساعت30/18 در محل تالار کاشفی مجتمع فرهنگی هنری اسرار واقع در میدان لاله میهمان سبزواری ها است و به روی صحنه می رود.

بروجردی حمایت کنندگان مالی این اثر را شرکت رایانه صنعت، نمایندگی LG بینقی و انجمن خیریه و کانون های فرهنگی هنری دانشگاه تربیت معلم اعلام کرد و گفت: شرکت تعاونی  جامعه قرآنی هنری اسرار سبزوار تهیه کننده این نمایش می باشد.

وی با بیان اینکه این نمایش کاری از انجمن هنرهای نمایشی کانون هنرمندان سبزوار است  از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار قدردانی کرد.

عوامل دیگر نمایش قفس عبارتند از  جواد نامنی موسیقی، خدیجه فاتحی زاده نور، احمد راستی طراح پوستر، سولماز بقراط مدیر صحنه، مهدی عباسی و خانم مهریزی گریم، رویا محمودی طراح لباس مجتبی مومنی و حسین اصغری دکور.

شهروندان سبزواری می توانند برای تهیه بلیط این نمایش به موسیقی داروگ واقع در خیابان کاشفی شمالی، استودیو نکیسا واقع در چهارراه دادگستری، گالری باز باران در میدان آل احمد انقلاب 19 و همچنین در محل اجرای نمایش مراجعه کنند.

سبزوار آنلاین





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.