اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 3 خرداد 1395 / کد مطلب: 10840 / نظرات: 0

به دنبال حادثه ریلی ؛


نگهبانی تقاطع راه آهن روستای کمایستان جوین فعال شد


نگهبانی تقاطع راه آهن روستای کمایستان جوین فعال شد
 فرماندار جوین اعلام کرد: در پی وقوع حادثه برخورد قطار با عابر پیاده که شب گذشته به مرگ یک کودک در روستای کمایستان جوین انجامید، نگهبانی تقاطع راه آهن در این روستا دوباره فعال شد.

ابراهیم جدی کار اظهار کرد: اتاقک نگهبانی تقاطع راه آهن روستای کمایستان چند روز قبل بدون هماهنگی با فرمانداری برچیده شده بود که با پیگیری انجام شده با مسئولان مربوط، این نگهبانی دوباره راه اندازی شد.
روستای کمایستان در حدود هشت کیلومتری شهر نقاب، مرکز شهرستان جوین واقع است که ریل راه آهن، این روستای 150 خانواری را به دو بخش جنوبی و شمالی تقسیم کرده است.
فرماندار جوین افزود: یکی از خواسته های مردم این منطقه استقرار نگهبانی در تقاطع راه آهن روستای کمایستان بود که خواست آنها امروز محقق شد.
جدی کار با اشاره به موقعیت روستای کمایستان و عبور عابران پیاده از عرض راه آهن در این منطقه گفت: کارشناسان مربوط برای ساخت پل روگذر و راههای پیشگیری از حوادث احتمالی در این منطقه در حال بررسی منطقه هستند.
وی به پل زیرگذر کنونی این منطقه هم اشاره کرد و گفت: گذرگاه مزبور دارای وضعیت مناسبی برای عبور و مرور راحت افراد و ساکنان این منطقه نیست و باید اصلاح شود.
برخورد قطار مسافربری تهران - خواف با یک کودک 11 ساله در روستای کمایستان جوین، یکشنبه شب به مرگ وی انجامید.
بعد از بروز این حادثه، خانواده و نزدیکان این کودک و جمعی از اهالی روستای کمایستان در محل خطوط راه آهن تجمع کردند که این اقدام موجب بسته شدن این مسیر برای حدود سه ساعت و نیم شد.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.