اخبار سبزوار پيام :





اخبار » / تاریخ خبر: 5 خرداد 1395 / کد مطلب: 10849 / نظرات: 0

مدیر حراست خراسان رضوی:


مردم تکیه گاه نهادهای امنیتی و اطلاعاتی در حوزه تامین امنیت هستند


مردم تکیه گاه نهادهای امنیتی و اطلاعاتی در حوزه تامین امنیت هستند  مدیر حراست کل خراسان رضوی گفت: مردم تکیه گاه نهادهای امنیتی و اطلاعاتی در حوزه تامین امنیت هستند.
به گزارش ایرنا، فتاحی سه شنبه شب در مراسم گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) در جمع مسئولان حراست ادارات و نهادهای شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در سبزوار افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی مروج و تامین کننده امنیت پایدار برای انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای نظام در حوزه تامین امنیت پایدار در کشور ایجاد واحد های حراست در ادارات و نهادها است اظهار کرد: ما وظیفه داریم قدردان حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب باشیم و در این راستا وظیفه مسئولان حراست در ادارات، صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه تحت نظارتشان است.
فتاحی با اشاره به اینکه مسئولان حراست در ادارات، افسران و سربازان گمنام ما در عرصه تامین امنیت پایدار هستند ادامه داد: دشمن همواره در تلاش برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی است و نقش مسئولان حراست در شناسایی آسیب ها، توطئه ها و خنثی سازی آنها با کمک سربازان گمنام امام زمان (عج) بی بدلیل و موثر است.
وی با بیان اینکه تمام توطئه های امنیتی دشمن در کمترین زمان ممکن در سطح ادارات و نهاد ها شناسایی و خنثی می شود افزود: امروز استراتژی دشمن تغییر نگرش فرهنگی و اجتماعی افراد جامعه به سوی فرهنگ غربی و دور کردن آنها از فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی است.
وی اظهار کرد: هدف نهایی دشمن وارد کردن آسیب به بنیان مستحکم خانواده است و تنها راه مقابله با این تهدیدات، انجام فریضه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه به ویژه ادارات و نهادهای انقلاب اسلامی است و مسئولان حراست در این زمینه وظیفه ای مهم و خطیر دارند.
وی همچنین با بیان اینکه مسئولان حراست وظیفه مهمی در امر تصمیم سازی و تصمیم گیری در ادارات و نهادها دارند گفت: مشاوره های آنان به مدیران ادارات در پیشبرد اهداف نظام، شناسایی و برخورد با آسیب های اجتماعی و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در بین کارکنان موثر است.
رئیس اداره اطلاعات سبزوار نیز در این مراسم گفت: امنیت پایدار امروز مرهون مجاهدت های خاموش، همدلی و همراهی دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و اعضای شورای تامین شهرستان است.
مبشری افزود: در این شهرستان هیچ مشکل امنیتی و اطلاعاتی خاصی وجود ندارد و ما همواره با تلاش ماموران و همکاران خود توطئه ها و ترفند های دشمن را در حوزه های مختلف شناسایی و خنثی کرده ایم.
وی ادامه داد: مسئولان و کارکنان حراست در ادارات شهرستانها بازوی پرتوان ما در زمینه شناسایی و خنثی سازی توطئه ها و جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی، فرهنگی در ادارات هستند و ما همواره قدردان زحمات آنان هستیم.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.