اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 10 خرداد 1395 / کد مطلب: 10863 / نظرات: 0

معاون عمرانی فرماندار سبزوار


201 طرح نیمه تمام در سبزوار وجود دارد


201 طرح نیمه تمام در سبزوار وجود دارد  
 معاون عمرانی فرماندار سبزوار گفت: 201 طرح نیمه تمام در زمینه های عمرانی، بهداشتی، خدماتی، ورزشی و آموزشی در این شهرستان وجود دارد که تکمیل آن از اولویت های منطقه است.
حسین شاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اجرا و تکمیل طرح های مزبور افزون بر 578 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که تا کنون 162 میلیارد ریال آن جذب شده است.
وی میزان پیشرفت این طرح ها را بین 10 تا 70 درصد عنوان کرد و افزود: راه آهن سبزوار- خوشاب، مجموعه ورزشی 15 هزار نفری، گازرسانی به روستاهای این شهرستان از جمله طرح های مزبور است که هزینه آن از محل اعتبارات ملی تامین می شود.
شاد گفت: هم اینک عملیات گازرسانی به 11 روستای این شهرستان با 70 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی در حال اجراست که تاکنون 40 درصد پیش رفته است.
وی با بیان اینکه مجموعه ورزشی 15 هزار نفری سبزوار نیز در زمینی به وسعت 17 هزار متر مربع در حال اجرا است، گفت: برای اجرای این طرح بالغ بر 160 میلیارد ریال اعتبار ملی تخصیص یافته که برای تکمیل آن نیازمند 250 میلیارد ریال اعتبار دیگر است.
وی افزود: تاکنون 15 کیلومتر از طرح راه آهن سبزوار نیز آماده انجام عملیات 'بالاست و ریل گذاری' شده وعملیات خاکی و تکمیل 25 کیلومتر دیگر این طرح نیز در حال اجرا است.
معاون فرماندار سبزوار گفت: امسال 23 میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه سال 95 به این طرح اختصاص یافته است.
شاد با بیان اینکه یکی از اولویتهای کاری دولت یازدهم تکمیل طرح های نیمه تمام است، افزود: در این راستا، تکمیل بخشی از طرح های نیمه تمام شهرستان که پیشرفتی کمتر از 50 درصد دارند به بخش خصوصی واگذار و یا اجاره داده می شود.
شاد گفت: از سال گذشته تا کنون عملیات آسفالت بیش از 200 کیلومتر از راههای روستایی این شهرستان پایان یافته و یا در مرحله تکمیل است و تا پایان امسال نیز تمام روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.