اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 11 خرداد 1395 / کد مطلب: 10873 / نظرات: 0


اختصاص 120 میلیارد ریال به بزرگترین طرح ترافیکی غرب خراسان رضوی


اختصاص 120 میلیارد ریال به بزرگترین طرح ترافیکی غرب خراسان رضوی  قائم مقام شهردار سبزوار از اختصاص 120 میلیارد ریال اعتبار به بزرگترین طرح ترافیکی غرب خراسان رضوی خبر داد.
جعفر صائمی  در نشست شورای ترافیک سبزوار اظهار کرد: این طرح با نام تقاطع غیرهمسطح میدان سربداران در محدوده ورودی غربی این شهر قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه تقاطع مزبور محل تلاقی جاده های تهران- مشهد، اسفراین- کاشمر و تهران - قوچان است، افزود: قرار است این طرح در مدت 14 ماه با محوریت شهرداری سبزوار اجرا شود.
وی افزود: این طرح به صورت زیرگذر و به طول 600 متر و با عرض 24 متر طراحی و مقدمات اجرای آن آغاز شده که همکاری همه دستگاه های خدمات رسان شهری را می طلبد.
وی عنوان کرد: اکنون این طرح در شورای همتا (هماهنگی ترافیک استان) مصوب شده و مبلغ 10 میلیارد ریال نیز از محل ماده 180 و اعتبارات تملک استان به این طرح اختصاص یافته است.
صائمی افزود: مسیر میدان سربداران مهمترین گذرگاه زائران حضرت رضا(ع) در غرب خراسان رضوی و به عنوان اصلی ترین ورودی شرق استان این استان است که اجرای این طرح مورد تاکید مدیران استانی است.
وی ادامه داد: اجرای این طرح به عنوان مهمترین اولویت شهرداری سبزوار در سال جاری در دستور کار قرار دارد.
قائم مقام شهردار سبزوار همچنین گفت: اجرای طرح های کمربند شمال و شرق، سیل بند محلات شهر، باغ ایرانی، باغ بازار سبزوار هم از طرح های عمرانی در حال اجرا است.
معاون عمرانی فرماندای سبزوار نیز با اشاره به موقعیت میدان سربداران این شهر گفت: سالانه بیش از 20 میلیون مسافر و زائر رضوی از این میدان گذر می کنند.
حسین شاد افزود: متاسفانه وضعیت فعلی این میدان مناسب نیست و با اجرای این طرح زمینه خوبی برای اجرای طرح های عمرانی، بهداشتی و خدماتی برای ارائه خدمات به مسافران در این منطقه فراهم می شود.
جانشین شورای ترافیک سبزوار گفت: دستگاه های خدمات رسان باید در اجرای این طرح به عنوان یکی از مهمترین طرح های زیرساختی و اولویت دار این شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.