اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 13 خرداد 1395 / کد مطلب: 10881 / نظرات: 0


باران و تگرگ ساکنان شهر سلطان آباد خوشاب را غافلگیر کرد


باران و تگرگ ساکنان شهر سلطان آباد خوشاب را غافلگیر کرد  بارش شدید باران و تگرگ عصر چهارشنبه در شهر سلطان آباد خوشاب موجب غافلگیری مردم این شهرستان غرب خراسان رضوی شد.
فرماندار خوشاب گفت: بارش شدید باران و تگرگ در شهر سلطان آباد خوشاب به حدی بود که برای مدتی موجب جاری شدن رواناب و مختل شدن رفت و آمد در این شهر شد.
حسین ابراهیمی کردیانی اظهار کرد: این بارش ها عصر چهارشنبه به مدت حدود 30 دقیقه در این شهر ادامه داشت و خوشبختانه تا کنون خساراتی از ناحیه آن گزارش نشده است.
وی افزود: بر اثر جاری شدن این بارش ها تنها تعدادی از واحدهای مسکونی و معابر عمومی این شهر دچار آبگرفتگی شد که این مشکل با همت دستگاههای خدمات رسان برطرف شد.
فرماندار خوشاب گفت: با کمک نیروهای شهرداری، هلال احمر، سازمان آتش نشانی و دیگر سازمان های خدمات رسان مشکلات برطرف شد و خوشبختانه هیچ خسارتی نیز از این ناحیه به تاسیسات عمرانی و زیربنایی شهر و نیز روستاهای منطقه وارد نشده است.
شهرستان خوشاب به مرکزیت شهر سلطان آباد در شمال غربی استان خراسان رضوی قرار دارد.
این شهرستان با حدود 40 هزار نفر جمعیت از جنوب به سبزوار، از شمال به شهرستان اسفراین، از غرب به شهرستان جوین و از شرق به شهرستان­های فیروزه و نیشابور محدود می­شود.
شهرستان خوشاب از بخش های پیشین شهرستان سبزوار بود که در سال 1389 به شهرستان ارتقا یافت.
این شهرستان با یک شهر و 74 پارچه روستا و آبادی شامل 2 بخش مرکزی و مشکان و پنج دهستان به نام های سلطان‌آباد، رباط جز، طبس، مشکان و دره‌یام است.
راه ­آهن سراسری و جاده ترانزیتی آسیای میانه از مرکز شهرستان خوشاب می گذرد.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.