اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 16 خرداد 1395 / کد مطلب: 10888 / نظرات: 0

امام جمعه موقت سبزوار:


امام خمینی (ره) به اسلام حیات دوباره بخشید


امام خمینی ره به اسلام حیات دوباره بخشید امام جمعه موقت سبزوار گفت: امام خمینی (ره) به اسلام حیات دوباره بخشید و عزت و هویت را به مسلمانان جهان برگرداند.
 حجت الاسلام صادق ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه سبزوار با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل افزود: امام خمینی (ره) نهال انقلاب را کاشت و آن را آبیاری و به ثمر رساند.
وی اظهار کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی مردم ایران را از یوغ نظام سلطنتی و بار سنگین ظلم نجات داد و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ملت بخشید.
وی با بیان اینکه دشمن با تحریف اندیشه های امام خمینی (ره) در پی انحراف جوانان است گفت: مسئولان به اهمیت تبیین و ترویج اندیشه های امام راحل بین نسل جوان توجه جدی داشته باشند.
امام جمعه موقت سبزوار افزود: گرچه رحلت امام خمینی (ره) مصیبتی بزرگ برای ملت ایران و جهان اسلام بود اما با انتخاب عزیزترین فرد برای رهبری از سوی مجلس خبرگان، آرامش به دلهای عاشقان امام راحل بازگشت.
وی اظهار کرد: عزت، اقتدار و امنیت امروز جمهوری اسلامی مرهون درایت و هدایت های رهبر معظم انقلاب است بطوریکه دشمنان جرات تجاوز به ایران را ندارند.
وی با اشاره به قیام 15 خرداد سال 1342 گفت: شهدای 15 خرداد مقام ویژه ای نزد پروردگار دارند زیرا زمانی به میدان مبارزه آمدند که هنوز امیدی به پیروزی انقلاب اسلامی نبود.
حجت الاسلام ابراهیمی افزود: با قیام تاریخی 15 خرداد نشانه های زوال در ساختار حکومت پهلوی نمایان گشت و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی فراهم شد.
وی با اشاره به اوضاع منطقه و پیروزی جبهه مقاومت اظهار کرد: آمریکا و غرب اکنون که برکناری بشار اسد را غیر ممکن می دانند نقشه تجزیه کشور سوریه را در سر می پرورانند.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.