اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 23 آبان 1390 / کد مطلب: 1090 / نظرات: 0

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سبزوار/


جشن های عید سعید غدیر در 30 روستای سبزوار برپا می شود


جشن های عید سعید غدیر در 30 روستای سبزوار برپا می شود  سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سبزوار از برگزاری جشن های عید سعید غدیر در 30 روستای این شهرستان خبر داد. 
    
حجت الاسلام 'محمد علی فاطمیان'  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به تمام روستاهای متقاضی برای برگزاری مراسم دهه ولایت مبلغ اعزام شده و برای برگزاری جشن های مردمی عید سعید غدیر هم در روستاها و شهرهای تابعه شهرستان اقداماتی انجام شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه ولایت سبزوار گفت: به همین منظور نشست هایی با حضور دهیاران و شوراهای اسلامی 80 روستای بخش های داورزن و ششتمد این شهرستان برگزار شده است.

وی افزود: جشن فرخنده عید غدیر در شهر سبزوار صبح روز سه شنبه در بیت امام جمعه این شهر با حضور روحانیون، مسوولان ادارات و مردم شهرستان برگزار می شود.

وی برپایی ایستگاه های صلواتی، قرائت زیارت مخصوص روز عید غدیر در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، برگزاری شب شعر غدیر توسط انجمن شعر فروردین سبزوار، شناسایی متولدان دهه ولایت با نام 'مرتضی' و 'علی' و اهدای هدایا به آنها، برگزاری جشنواره نغمه های آسمانی و نمایشگاه عفاف و حجاب را برخی از برنامه های دهه ولایت و عید غدیر در این شهرستان برشمرد.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.