اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 18 خرداد 1395 / کد مطلب: 10901 / نظرات: 0


دو حادثه رانندگی در سبزوار یک کشته و 13 مصدوم داشت


دو حادثه رانندگی در سبزوار یک کشته و 13 مصدوم داشت  وقوع دو حادثه رانندگی در جاده سبزوار- نیشابور و کمربندی شهر سبزوار در غرب خراسان رضوی یک کشته و 13 مصدوم بر جای گذاشت.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار  گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون و سواری پژو 405 با یکدیگر در جاده سبزوار- نیشابور یک نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.
عباس معصومی صدر اظهار کرد: این حادثه ساعت 6:40 صبح امروز در حوالی روستای زعفرانیه در حدود 30 کیلومتری شرق سبزوار روی داد.
وی افزود: بعد از وقوع این تصادف بلافاصله نیروهای سازمان آتش نشانی سبزوار برای رهاسازی و کمک رسانی دو نفر از مصدومان این حادثه که در داخل سواری محبوس شده بودند در محل حضور یافتند.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز به خبرنگار ایرنا گفت: مصدومان این تصادف توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس 115 برای مداوا به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.
هادی عباس آبادی همچنین از برخورد دو دستگاه سواری پراید و پیکان در کمربندی شهر سبزوار در شب گذشته خبر داد و گفت :در این حادثه 9 نفر مصدوم شدند که پنج نفر از مصدومان این سانحه رانندگی به طور سرپایی درمان و چهار مصدوم دیگر به بیمارستان امدادی سبزوار منتقل شدند.
هم اکنون 23 پایگاه اورژانس شهری و جاده ای و یک پایگاه اورژانس هوایی زیر نظر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در شهرستان های سبزوار ،جوین ،جغتای ،داورزن و خوشاب در غرب خراسان رضوی فعالیت دارند.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.