اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 خرداد 1395 / کد مطلب: 10905 / نظرات: 0

رئیس اداره اوقاف سبزوار :


طرح ضیافت الهی در 6 بقعه متبرکه برگزار می شود


 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار گفت :  طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان در پنج بقعه متبرکه شهرستان های سبزوار و خوشاب  در حال اجرا است.
حجت الاسلام محمد نیساری اظهار کرد : هدف از برگزاری این طرح تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت فضای معنوی ماه مبارک رمضان است .
وی افزود : اقامه نماز جماعت، مراسم دعا و مناجات ،سخنرانی ،  بیان احکام و پاسخگویی به شبهات دینی و  برگزاری کلاس ها مشاوره با موضوع خانواده و وقف با هدف ایجاد وقف ها جدید از برنامه های این ماه است .
 وی ادامه داد : با برپایی سفره‌های کریمانه افطاری ساده ، حدود 8هزار نفر از روزه داران در امامزاده شعیب (ع) و امامزاده حسن(ع)کوشک اطعام می شوند که هزینه آن از محل نیات واقفان با مشارکت افراد خیر و نیکوکار تامین شده است.        
  رئیس اداره اوقاف سبزوارهمچنین با اشاره به اینکه این ماه ماه میهمانی خدا است ، اظهار کرد : 350 نیازمند از طریق ارایه سبد کالا در این ماه حمایت می شوند .
 وی افزود : محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین الملی قرآن از کشورهای مصر و لبنان و برگزاری تلاوت جزء خوانی قرآن کریم نیز دراین ماه برگزار می شود.
  بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم نوده انقلاب،  امامزاده معصوم زادگان روستای خسروجرد، امازاده یحی ین زید عزیز آباد و امازاده نزل آباد بقاع متبرکه امامزاده شعیب(ع) و امامزاده یحیی(ع) وامامزاده  حسن(ع)کوشک  در سبزوار بقاع متبرکه‌ای هستند که برنامه‌های مذهبی در این ایام در آن‌ها اجرا می شود.
شهرستان سبزوار دارای 23 بقعه متبرکه است.
خبرنگار دلاوری هروی.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.