اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 23 آبان 1390 / کد مطلب: 1092 / نظرات: 0


همایش كشوری قرآن منشور سلامت در دانشگاه علوم پزشكی سبزوار آغاز بكار كرد


همایش كشوری قرآن منشور سلامت در دانشگاه علوم پزشكی سبزوار آغاز بكار كرد  همایش كشوری 'قرآن منشور سلامت ' روز دوشنبه با حضور جمعی از اعضای هیات علمی ، اساتید ، دانشجویان و نخبگان قرآنی در دانشگاه علوم پزشكی سبزوار آغاز به كار كرد. 
  
رئیس دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی سبزوار در حاشیه برگزاری این همایش به ایرنا گفت: همایش قرآن منشور سلامت با موضوع قرآن پژوهی و طب برگزار و پس از فراخوان انجام شده 117 مقاله از سطح كشور به دبیرخانه همایش رسید.

دكتر 'كاظم حسن پور' افزود: داوران از بین این مقالات 12 مقاله را برای ارائه از طریق سخنرانی و 50 مقاله را برای ارائه در قالب پوستر انتخاب كردند كه در این همایش یكروزه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی هدف از برگزاری این همایش را توجه ویژه به قرآن ، نشر مفاهیم قرآنی در سطح دانشگاه و آشنایی بیشتر اساتید و دانشجویان با طب در قرآن و در نهایت ارتباط بیشتر با كلام الهی عنوان كرد.

رییس دانشگاه علوم پزشكی سبزوار همچنین این دانشگاه را از دانشگاه های شاخص كشور در بحث قرآن و عترت معرفی كرد و افزود: دانشگاه علوم پزشكی سبزوار به عنوان یكی از دانشگاه های برتر قرآنی در كشور شناخته شده است.

وی در پایان خاطر نشان كرد: مقالات منتخب در این همایش یك روزه قرائت و مورد بحث و تبادل نظر به منظور استفاده بهینه از آن قرار می گیرند.

همایش قرآن منشور سلامت كه به همت مركز قرآن پژوهی و طب دانشگاه علوم پزشكی سبزوار برگزار شده تا ساعت 16 امروز دوشنبه در سالن شهید آوینی واقع در ساختمان شماره یك دانشگاه علوم پزشكی سبزوار ادامه دارد.

' این همایش در هشت محور قرآن و سلامت نفسانی ، قرآن و رفتارهای انسانی ، قرآن و اخلاق پزشكی ، قرآن و احادیث پزشكی ، قرآن ، بهداشت و تغذیه ، قرآن و روابط فردی – اجتماعی ، روش های قرآن پژوهی در طب و سیمای پزشكی در آئینه قرآن برگزار شده است.'

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.