اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 تير 1395 / کد مطلب: 10976 / نظرات: 0


تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم در ششتمد


تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم در ششتمد

   پیکر مطهر شهید مهدی بیدی از شهدای مدافع حرم عصر سه شنبه با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در شهر ششتمد، از توابع شهرستان سبزوار در غرب خراسان رضوی تشییع شد.

  به گزارش ایرنا، آیین تشییع این شهید والامقام از محل میدان بیهقی ششتمد تا مسجد امام حسین(ع) این شهر برگزار شد و مردم روزه دار این دیار با سردادن شعارهای لبیک یا حسین (ع)، لبیک یا زینب (س)، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر داعشی، پیکر این شهید مطهر را تشییع کردند.
روحانیان، مسئولان، خانواده معظم شاهد، ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم این شهر در این مراسم با شکوه حضور داشتند.
قرار است امشب آیین وداع با شهید بیدی با حضور گسترده مردم مومن و شهیدپرور بخش ششتمد در این شهر برگزار شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران سبزوار به خبرنگار ایرنا گفت: پیکر مطهر این شهید مدافع حرم فردا چهارشنبه در شهر سبزوار تشییع می شود.
سعید ناوری پور اظهار کرد: پیکر مطهر این شهید در آیینی از محل مسجد جامع سبزوار تا میدان کارگر این شهر تشییع و برای خاکسپاری به روستای زادگاهش بید از توابع شهرستان جوین منتقل می شود.
مهدی بیدی شهید مدافع حرم دیار سربداران، از بسیجیان لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) به دست نیروهای تکفیری صهیونیستی در حومه شهر حلب سوریه به شهادت رسیده است.
وی متولد 1350 در روستای بید شهرستان جوین است.
شهر ششتمد در حدود 30 کیلومتری جنوب سبزوار واقع است
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.