اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 تير 1395 / کد مطلب: 10989 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


رزمندگان مدافع حرم بهترین الگو هستند


 امام جمعه سبزوار گفت: مدافعان حرم تبعیت از ولایت فقیه را در عرصه عمل به نمایش گذاشته اند لذا امروز بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان هستند.
حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین ابراهیمی در دیدار با طلاب سبزوار افزود: وظیفه ما به عنوان مسئولان و آحاد جامعه شناخت این افراد و تبیین دستاوردهای آنان به نسلهای آینده است.
وی ادامه داد: آنچه امروز مدافعان حرم در عرصه مبارزه با استکبار و تکفیریها به نمایش گذاشته اند همان راه کربلا و عاشورای حسین(ع) است.
امام جمعه سبزوار گفت: همانگونه که آحاد مردم قدر جانبازی و ایثارگری شهدا را می دانند باید قدر فداکاریهای مدافعان حرم را بدانند لذا وظیفه داریم تا راه این شهدای عزیز را ادامه دهیم.
وی افزود: آنچه باعث شده امروز این افراد به عنوان مدافع حرم اهل بیت(ع) پا در راه مقابله با دشمن بگذارند جاری بودن فرهنگ و تفکر اهل بیت(ع)، عزاداری سیدالشهدا(ع)، شبهای قدر و ایام فاطمیه است.
حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: شهدای مدافع حرم دارای ویژگی خاصی هستند و در بهترین دوران زندگی و در اوج جوم فرهنگی دشمن برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) راهی جبهه شده اند.
وی گفت: امروز روحانیت وظیفه سنگینی در جبهه فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمن دارد، دشمن از همین مجالس سخنرانی در شبهای قدر و یا محرم و ترویج معارف اهل بیت(ع) ترس دارد.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.