اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 تير 1395 / کد مطلب: 11007 / نظرات: 0

فرماندار جغتای :


راهپیمایی روز قدس تیری بر قلب صهیونیست های غاصب است


راهپیمایی روز قدس تیری بر قلب صهیونیست های غاصب است فرماندار جغتای با دعوت از مردم این شهرستان به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این راهپیمایی تیری بر قلب صهیونیست های غاصب و مشت محکمی بر دهان استکبار است.
محمد علی آبادی روز پنجشنبه در جمع مسئولان اجرایی این شهرستان افزود: روز قدس از یادگارهای امام خمینی (ره) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین می باشد که به عنوان یک سنت در جمهوری اسلامی ایران ثبت شده و در سراسر دنیا رواج پیدا کرده است.
وی اظهار کرد: هدف دشمن از اختلاف در کشورهای اسلامی فراموش شدن مسئله فلسطین است و مردم باید با شرکت در راهپیمایی روز قدس یکبار دیگر دشمنان را مایوس کنند.
وی گفت: راهپیمایی گسترده مردمی در روز قدس بیانگر وحدت و اتحاد ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان و نماد مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی است.
علی آبادی افزود: حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس وظیفه شرعی و لبیک به ندای ملت مظلوم فلسطین است.
وی با بیان اینکه دشمن سعی در کم اهمیت جلوه دادن روز قدس دارد، اظهار کرد: ملت مسلمان ایران و کشورهای اسلامی با حضور دشمن شکن خود بار دیگر توطئه دشمن را خنثی خواهند کرد.
وی ادامه داد: صهیونیست ها خود را متعهد به هیچ معاهده بین المللی نمی دانند و هر روز به جنایات خود می افزایند و امروز این جنایت ها با حمایت های آمریکا و غرب به یک نسل کشی تبدیل شده است.
فرماندار جغتای گفت: در این مقطع حساس و با توجه به کشتار بی رحمانه مسلمانان مظلوم در سوریه، عراق و یمن به دست غرب و داعش، اتحاد جهان اسلام یک نیاز ضروری است.
وی همچنین از همه دستگاهها، نهادها و مردم شهرستان جغتای دعوت کرد با حضور با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از آرمانهای امام راحل و مردم مظلوم فلسطین اعلام نمایند.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.