اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 18 تير 1395 / کد مطلب: 11032 / نظرات: 0

امام جمعه موقت سبزوار:


جهان اسلام نیازمند همبستگی است


امام جمعه موقت سبزوار گفت: جهان اسلام امروز بیش از هر دورانی به وحدت و همبستگی نیاز دارد.
حجت الاسلام صادق ابراهیمی در خطبه های نماز عید فطر سبزوار افزود: امروز افراطی گری در جهان اسلام مانند یک بیماری گسترش یافته و تنها راه مبارزه با این پدیده شوم اتحاد ملتهای مسلمان است.
وی هدف از ایجاد داعش را توسعه و گسترش افراطی گری در جهان اسلام ذکر و بیان کرد: حفظ حکومتهای دست نشانده عرب، مخدوش کردن چهره واقعی اسلام و مقابله با تفکر شیعی از مهمترین اهداف تشکیل این گروهک تروریستی بوده اند.
امام جمعه موقت سبزوار ادامه داد: به برکت راهنماییهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت ملت ایران از ملتهای سوریه، یمن و عراق امروز داعش در تنگنا و در مرحله نابودی کامل قرار گرفته است.
وی همچنین با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: نابودی رژیم صیهونیستی ریشه در تفکر دینی، اعتقادی، سیاسی،فرهنگی و معنوی ما دارد.
حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه همچنین اظهار کرد: مسئولان و متولیان حوزه فرهنگ باید بیش از پیش به مسائل فرهنگی شهرستان سبزوار توجه کنند.
وی افزود: شبهات دینی و شایعات مختلف در جامعه گسترش پیدا کرده و مسئولان فرهنگی و روحانیون وظیفه دارند در جلوگیری از رشد و پاسخ دادن به این شبهات و شایعات تلاش کنند.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.