اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 تير 1395 / کد مطلب: 11042 / نظرات: 0

فرمانده سپاه سبزوار:


رواج بی حجابی در جامعه، نقشه دشمن است


رواج بی حجابی در جامعه نقشه دشمن است  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: رواج بی حجابی در جامعه اسلامی از نقشه های حساب شده دشمن است
 سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم روز دوشنبه در همایش 'مدافعان حریم خانواده' در روز عفاف و حجاب در جمع بانوان سبزوار افزود: دشمن از قدرت نرم جمهوری اسلامی هراس دارد و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه مقابله با هجمه فرهنگی دشمن است.
وی با بیان اینکه شهدای والامقام برای حفظ حجاب و عفاف در برابر استکبار مقاومت کردند، افزود: تداوم راه شهدا در پیروی از ولایت فقیه، آرمانهای اسلام و ترویج حجاب و عفاف در جامعه اسلامی است.
یک استاد حوزه و دانشگاه نیز با بیان اینکه رواج بی حجابی از راهبردهای دشمن در جنگ نرم است، گفت: هدف دشمن از ترویج بی حجابی سست کردن بنیان خانواده و رواج بی بند و باری در جامعه اسلامی ایرانی است.
حجت الاسلام قاسم سوری از زنان و مادران به عنوان ریشه و پایگاه انسان سازی در جامعه اسلامی یاد کرد و اظهار کرد: آسیب به این پناهگاه تخریب جامعه را در پی دارد.
این استاد حوزه و دانشگاه افزود: موضوع حجاب و عفاف نشانگر کرامت و جایگاه بالای زنان در جامعه اسلامی است و حفظ حجاب انسان را از گناه و تباهی باز می دارد.
وی با بیان اینکه کشف حجاب، توطئه رضاشاه و حکومت پهلوی برای مبارزه با اسلام بود، گفت: امروز نیز تهاجم فرهنگی غرب با هدف تباهی جامعه اسلامی از طریق تهاجم فرهنگی همین مسیر را دنبال می کند.
حجت الاسلام سوری گفت: یکی از راههای موثر در مبارزه با پدیده بی حجابی در جامعه اسلامی توجه به امر به معروف و نهی از منکر است.
وی حجاب را مساله ای فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و سیاسی دانست و اظهار کرد: بی حجابی زمینه آسیب های اجتماعی و سپس ناامنی را در جامعه گسترش می دهد.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.