اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 تير 1395 / کد مطلب: 11055 / نظرات: 0


نماز جمعه خوشاب


حجت الاسلام و المسلمین حیدر علی یوسف زاده در خطبه های نماز جمعه خوشاب گفت: جوان سازی جمعیت نیاز اساسی کشور و فراهم کردن ملزومات اقتصادی و فرهنگی تحقق آن ازسوی دولت لازم است.
یوسف زاده اظهار داشت: روند رو به رشد جمعیت کشور به سمت سالمندی، تجدیدنظر در سیاست و شعار اشتباه کنترل جمعیت یعنی فرزند کمتر = زندگی بهتر که تفکری غربی و استکباری بود را عیان کرده است.
وی جوان سازی جمعیت کشور را یک نیاز اساسی دانست و گفت: دولت باید ملزومات لازم از جمله در حوزه اقتصادی و فرهنگی را برای فرزندآوری خانواده ها بالاخص زوج های جوان فراهم کند.
خطیب جمعه خوشاب در ادامه به با ابنتقاد از فکر غلط فرزند کمتر گفت:یکی از اشتباهات امروزه که مردم و و زوجهای جوان درگیر آن هستند فرزند کمتر خوشبختی می آورد  کاملا اشتباه است فرزند بیشتر باعث می شود در خانوادها شور و نشاط حاکم شود و کسانی که بچه ندارند یا یک فرزند دارند بیشتر دچار افسردگی ویا خانواده آنها از هم پاشیده شده است
یوسف زاده  در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه برخی تمام امیدشان را به غرب معطوف کرده‌اند و به آن‌ها اعتماد کرده و به دنبال برجام ۲ و ۳ هستند، اظهار کرد: برخی تمام امیدشان را معطوف به غرب کرده و می‌گویند اگر برجام عملی شود مشکلات کشور نیز حل خواهد شد و کشور گلستان می‌شود. آن‌ها فکر می‌کنند فتح‌الفتوح صورت گرفته و چون این آب‌نبات زیر دهانشان مزه کرده‌ است به دنبال برجام ۲ و ۳ هم هستند در حالی که این خبرها نیست و بهتر است چنین افرادی واکنش‌های کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا را ببینند که می‌گویند اگر به قدرت برسیم برجام را ریزریز می‌کنیم.
وی افزود: وی افزود: ما در عمل چیزی از نتیجه مذاکرات ندیدم و این مسئله را مسئولان کشورمان هم اذعان کرده اند



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.