اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 مرداد 1395 / کد مطلب: 11103 / نظرات: 0


فعالیت 170 سازمان مردم نهاد در حوزه بانوان خراسان رضوی


فعالیت 170 سازمان مردم نهاد در حوزه بانوان خراسان رضوی  معاون مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان رضوی گفت: 170 سازمان مردم نهاد در حوزه بانوان و خانواده در سطح این استان فعالیت دارند.
سیده طاهره طهماسبی گنجور  در نشست کمیته بانوان شهرستان سبزوار افزود: سازمانهای مردم نهاد حوزه بانوان در مورد انتقال مشکلات و خواسته های حوزه زنان به مسئولان نقش بسیار مهمی دارند.
وی ادامه داد: سازمانهای مردم نهاد حوزه زنان و خانواده با هدف مهارت پروری، توانمندسازی و مشارکت پایدار بانوان در توسعه جامعه تشکیل شده اند.
معاون مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان رضوی اولویت امسال این حوزه را اقتصاد مقاومتی ذکر و بیان کرد: ستاد استانی اشتغال بانوان تشکیل شده و زنان سرپرست خانوار و دانش آموخته به منظور کارآفرینی و مشاغل خرد خانگی برای دریافت تسهیلات به بانکها معرفی می شوند.
دبیر کمیسیون بانوان فرمانداری سبزوار هم در این نشست گفت: 35 سازمان مردم نهاد در حوزه بانوان این شهرستان فعالیت دارند. ام البنین دباغی مقدم به ایجاد کانون فرهنگی اجتماعی زنان در سبزوار اشاره و بیان کرد: کمیته بانوان این شهرستان در شش حوزه خانواده، حقوق کودک، سلامت، آسیبهای اجتماعی، اشتغال و عفاف فعالیت دارد.
51 درصد جمعیت شهرستان سبزوار بانوان هستند.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.