اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 10 مرداد 1395 / کد مطلب: 11109 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


تلاش دشمن در شایعه سازی علیه مسلمانان شکست خورده است


 امام جمعه سبزوار گفت: امروز دشمن در جبهه شایعه سازی و شبه افکنی علیه مسلمانان و شیعیان شکست خورده و همه این ها مدیون و مرهون مکتب امام جعفر صادق (ع) است.
 حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) در جمع طلاب و روحانیون سبزوار اظهارکرد: انقلاب اسلامی برخاسته از مکتب امام جعفر صادق (ع) است و مکتب امام صادق (ع) نیز برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است .
وی افزود: هرکس در این مکتب تهذیب کند در حقیقت به چشمه جوشان ولایت و اسلام رسیده است.
امام جمعه سبزوار با بیان اینکه بزرگترین افتخار انقلاب اسلامی تبعیت از راه ائمه اطهار (ع) است، افزود: امام جعفر صادق (ع) در عصری زندگی می کردند که بسیاری از دشمنان کمر به تغییر مبانی و تحریف اسلام بسته بودند و هوشیاری امام و برگزاری کلاس های درس و بحث ایشان سبب شد تا این حرکت دشمن خنثی شود.
وی با بیان اینکه در دوران امام صادق (ع) شبهات زیادی در جامعه اسلامی توسط دشمنان مطرح می شد، گفت: این امام بزرگوار در یک تلاش جهادی و بر اساس شرع مقدس اسلام و راه پیامبر خدا به تمام این شبهات پاسخ دادند و توانستند نجات‌ دهنده و احیا کننده اسلام ناب محمدی (ص) باشند.
امام جمعه سبزوار ادامه داد: اگر امروز شیعیان در برابر توطئه ها و اقدامات دشمن می ایستند به خاطر تلاش های امام جعفر صادق و اهل بیت (ع) است.
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: فقه شیعه همواره پویا و برای پاسخگویی به شبهات دشمن آماده است.
وی ادامه داد: اگر امروز داعش و سایر گروه های تروریستی نتوانستند به اهداف خود در مخدوش کردن چهره اسلام دست یابند به برکت وجود جوانان شیعه و تربیت یافتگان مکتب اهل بیت (ع) در جبهه مبارزه با عناصر تکفیری است.
وی ادامه داد: شیعیان وظیفه سنگینی برای حفاظت از راه و دستاوردهای این امام همام دارند.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.