اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 11 مرداد 1395 / کد مطلب: 11112 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار :


سیاه نماییهای علیه دولت خارج از انصاف است


سیاه نماییهای علیه دولت خارج از انصاف است  فرماندار ویژه سبزوار با ابراز گلایه از اقدامات برخی جریانهای سیاسی گفت: سیاه نماییهای صورت گرفته علیه دولت یازدهم خارج از انصاف است.
احمد برادران در جمع خبرنگاران افزود: از زمان استقرار دولت یازدهم همواره شاهد نقدهای مختلف از سوی برخی جریانهای سیاسی هستیم که بخش مهم آن جنبه تخریبی دارد.
وی ادامه داد: دولت یازدهم نقدپذیر است و منتقدین خود را گرامی می دارد ولی نقد باید قابل پذیرش و دارای پشتوانه، اصول و منطق باشد.
فرماندار سبزوار از افرادی که تخریب را نقد می نامند انتقاد و بیان کرد: دولت یازدهم همواره در معرض نقدهای مخرب برخی افراد و گروهها بوده و این درحالی است که طی سه سال گذشته اقدامات این دولت بی بدیل بوده است.
وی گفت: نقدهای برخی افراد از حدود انصاف و عدالت خارج می شود، دولت در سه سال گذشته با وجود محدودیتهای مالی تلاش زیادی را در راستای توسعه و پیشرفت کشور کرده است.
برادران ادامه داد: تصیه ما به این افراد بررسی اعداد، ارقام و آمارهای مقایسه ای در این دولت است.
وی باز شدن گره پرونده هسته ای ایران، اجرای طرح تحول سلامت، دستیابی به رشد اقتصادی مثبت، توجه ویژه به روستاها و مناطق محروم، رونق بهره برداری از ظرفیتهای موجود در شهرستانها، توجه به رونق صنعت، تولید و کارآفرینی با هدف تقویت کالای ایرانی و تولید داخلی را بخشی از اقدامات دولت یازدهم برشمرد.
فرماندار سبزوار افزود: مردم در کرسی قضاوت این نقدها را بررسی و داوری کرده و نسبت به آن واکنش نشان می دهند.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.