اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 13 مرداد 1395 / کد مطلب: 11125 / نظرات: 0


وقوع حوادث رانندگی در غرب سبزوار با یک کشته و 2 مصدوم


وقوع حوادث رانندگی در غرب سبزوار با یک کشته و 2 مصدوم وقوع 2 حادثه رانندگی در غرب استان خراسان رضوی در مسیر سبزوار - شاهرود، عصر سه شنبه منجر به مرگ یه نفر و مجروح شدن 2 تن دیگر شد.
بر اساس اعلام فرمانده پلیس راه سبزوار، بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در باند جنوبی جاده شاهرود- سبزوار، راننده این خودرو جان باخت.
سرهنگ علی فتحی به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: این حادثه غروب امروز در حدود 55 کیلومتری غرب سبزوار روی داد که علت بروز آن خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو تشخیص داده شده است.
بنا به اعلام رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار در حادثه ای دیگر بر اثر انحراف یک دستگاه خودرو تریلی در باند شمالی سبزوار - داورزن در غرب خراسان رضوی راننده و کمک راننده این خودرو سنگین مصدوم شدند.
محمدعلی جباری ثانی اظهار کرد: این حادثه در حدود 40 کیلومتری غرب سبزوار و 35 کیلومتری شرق داورزن روی داد که مصدومان پس از اقدامات اولیه درمانی توسط 2 دستگاه آمبولانس اورژانس 115و هلال احمر به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.منبع ایرنا
جاده 250 کیلومتری شاهرود - سبزوار یکی از پر رفت و آمدترین محورهای ارتباطی کشور است که بیشترین سوانح آن واژگونی خودروهاست. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.