اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 14 مرداد 1395 / کد مطلب: 11133 / نظرات: 0


اجرای کنسرت موسیقی سالار عقیلی لغو شد


اجرای کنسرت موسیقی سالار عقیلی  لغو شد  اجرای کنسرت موسیقی سالار عقیلی که برای روز جمعه 15 مرداد ماه جاری در سالن هلال احمر سبزوار برنامه ریزی شده بود لغو شد.
عضو شورای اسلامی شهر سبزوار با انتقاد از لغو این کنسرت گفت: اجرای این کنسرت دارای مجوز قانونی بود و از مسئولان مربوطه این شهرستان خواسته ایم دلایل لغو آن را توضیح دهند.
مسعود پسندیده افزود: از فرماندار ویژه سبزوار و اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان می خواهیم دلیل لغو این کنسرت را پیگیری نموده و علت آن را برای مردم و جوانان این شهرستان اعلام کنند.
وی اظهار کرد: هنرمندان و هنردوستان برای اجرای این کنسرت میلیون ها ریال سرمایه گذاری کرده بودند و نباید این کنسرت که از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولان مربوطه شهرستان مجوز گرفته بود لغو شود زیرا هنرمندان در آینده از ورود به چنین فعالیت هایی مأیوس و نا امید می شوند.
وی گفت: از اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار خواسته ایم در این زمینه نشستی با مسئولان و دادستان این شهرستان برگزار شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار نیز با تایید لغو اجرای این کنسرت گفت: اجرای کنسرت موسیقی سالار عقیلی در این شهرستان دارای مجوز قانونی بود اما دلیل لغو آن هنوز به ما اعلام نشده است.
محمد علی آبادی بدون توضیحات بیشتر افزود: اجرای این کنسرت در این شهرستان به طور کامل قانونی بود لذا از دادستان تقاضا داریم دلایل لغو این کنسرت را اعلام کند.
چند ماه قبل نیز کنسرت موسیقی محمد دستمزدی خواننده دارای مجوز در سبزوار لغو شد.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.