اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 15 مرداد 1395 / کد مطلب: 11139 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


قاچاق کالا بزرگترین آسیب را به اقتصاد وارد می کند


قاچاق کالا بزرگترین آسیب را به اقتصاد وارد می کند  امام جمعه سبزوار با تاکید بر تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: کالاهای قاچاق بزرگترین آسیب را به تولید و اقتصاد داخلی کشور وارد می کند.
حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: دستگاههای مربوطه و نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با کالای قاچاق جدی تر عمل کنند و از رواج این کالاها در جامعه جلوگیری نمایند .
وی با برشمردن برخی آثار زیانبار ورود کالای قاچاق به کشور افزود : کاهش تولیدات داخلی و کم شدن اشتغال از مهمترین مشکلات کالای قاچاق است.
وی یکی از عوامل مهم در مبارزه با پدیده قاچاق را حمایت از کارآفرینان برای تولید کالای داخلی دانست و گفت : بایستی فرهنگ مصرف تولیدات داخلی در کشور نهادینه شود.
وی در خصوص لغو برخی از کنسرت ها نیز گفت: این کنسرت ها به سبب مصلحت اجتماعی و جلوگیری از برخی آسیب های اجتماعی لغو می شود.
کنسرت موسیقی سالار عقیلی که برای امروز( جمعه ) برنامه ریزی شده بود، لغو شد.
امام جمعه سبزوار همچنین در خصوص برجام نیز گفت : توافق هسته ای از اقدامات خوب دولت است و بایستی طرف مقابل ملزم به اجرای مفاد کامل این توافق شود.
وی درباره اوضاع کنونی جهان اسلام گفت : اتحاد و وحدت مسلمانان تنها راهکار مقابله با استکبار و ایادی وابسته به آنها است
حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت : با ترویج این فریضه الهی جلوی بسیاری از گناهان گرفته می شود و جامعه اسلامی اصلاح می شود.منبع ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.