اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 27 آبان 1390 / کد مطلب: 1114 / نظرات: 0


سیل در حوالی شامکان سبزوار یک روستایی را نا پدید کرد


سیل در حوالی شامکان سبزوار یک روستایی را نا پدید کرد یک ساکن روستای شامکان از وقوع یک حادثه در حوالی روستای شامکان بخش ششتمد سبزوارخبر داد و گفت :سیل در حوالی این روستا ،یک  نفر را ناپدید کرد.   
"رنجبر" پنج شنبه شب در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ما پیرامون جزئیات این حادثه گفت : یکی از اعضای شورای اسلامی این روستا شب جمعه از محل کارش با یک دستگاه سواری پراید به سمت روستا در حرکت بوده و زمان عبور از کال نزدیکی این روستا با سیل مواجه می شود.
وی اظهار داشت : سرنشین این خودرو پیش از اینکه راننده قصد عبور از کال را داشته باشد از خودرو پیاده می شود.
به گفته وی راننده این خودرو پراید هم زمانی که قصد عبور از کال دارد احساس خطر کرده و از خودرو پیاده می شود و خود را به میله های فلزی حاشیه جاده و کال می چسباند.
وی با ابراز تاسف گفت: شدت جریان سیلاب  در این کال به حدی بوده که  فرد یاد شده و خودروش رابا خود می برد.
محمد کلاته معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سبزوار دقایقی بعد از اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار ما در این خصوص گفت به محض اعلام خبر وقوع این حادثه ،گروه های امداد و نجات شهرستان برای نجات و پیدا کردن راننده این خودرو به محل حادثه  اعزام شده اند.
دقایقی بعد خبر رسید که خودرو یاد شده در فاصله چند صد متری از وقوع این حادثه پیدا شده است .
بخشدار ششتمد هم صبح روز جمعه که در محل حادثه حضور داشت در گفت و گو با خبرنگار ما گفت :در حال حاضر تمام نیروهای امدادی شهرستان با همکاری نیروهای محلی در حال جستجو برای پیدا کردن  این فرد هستند.
"مهدی بهادری "افزود:نیروهای امداد و نجات تا کنون یک لنگه کفش را در مسیر کال کشف کرده اند.
وی افزود:نیروهای امدادو نجات شهرستان سبزوار دقایقی از اعلام وقوع این حادثه در محل حاضر شدند و در تلاش هستند تا این فرد را پیدا کنند.
بر اساس این گزارش بارش شدید باران در ارتفاعات و بلندی های سد سنگرد و حوالی آن سبب جاری شدن سیل در این کال شده است .روستای شامکان یکی از روستاهای بزرگ بخش ششتمد سبزوار می باشد.این روستا در جنوب شرقی سبزوار قرار دارد.(عکس آرشیو)






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.