اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 16 مرداد 1395 / کد مطلب: 11142 / نظرات: 0

یک نماینده مجلس:


برخی مناطق آزاد معبری برای ورود کالاهای قاچاق شده است


برخی مناطق آزاد معبری برای ورود کالاهای قاچاق شده است سخنگوی کمیسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از مناطق آزاد تجاری کشور معبری برای ورود کالاهای قاچاق شده است.
 حسین مقصودی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واردات برخی کالاهای قاچاق در سایه مجوزهای قانونی در سال های گذشته ضربات زیادی بر پیکره اقتصاد کشور وارد کرده و دستگاه های نظارتی و بازرسی ها باید در این زمینه دقت عمل خود را افزایش دهند.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی ادامه داد: مناطق آزاد تجاری در راستای افزایش سطح تعاملات و تبادلات بازرگانی با کشورهای خارجی ایجاد می شوند و به عنوان یکی از محورهای توسعه اقتصادی مورد توجه هستند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به اینکه باید قوانین سخت تری برای نظارت بر این مناطق در نظر گرفت، اظهار کرد: با توجه به اهمیت این موضوع، مجلس برنامه ویژه ای برای افزایش نظارت ها بر این مناطق دارد و گروهی از نمایندگان ماموریت بررسی در این حوزه را دارند.
وی با اشاره به قاچاق قطعات خودرو به کشور افزود: متاسفانه بخشی از این قاچاق کالا از طریق برخی مناطق آزاد تجاری به کشور وارد می شود و این موضوع تنها متوجه بخش قطعه سازی کشور نیست بلکه شاهد واردات برخی دیگر از کالاهای مصرفی مردم نظیر پوشاک، لوازم آرایشی و دیگر موارد هستیم.
مقصودی گفت: دولت، مجلس شورای اسلامی و دستگاه قضایی در راستای تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی عزم جدی برای مبارزه با موضوع قاچاق کالا دارند. منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.