اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 مرداد 1395 / کد مطلب: 11143 / نظرات: 0

امام جمعه جغتای:


رسانه ها خدمات فراوان نظام و دولت را بازگو کنند


رسانه ها خدمات فراوان نظام و دولت را بازگو کنند  امام جمعه شهرستان جغتای گفت: رسانه های گروهی در کنار نقد منصفانه و سازنده، خدمات فراوان نظام جمهوری اسلامی و دولت را در زمینه های مختلف به مردم بازگو کنند.
حجت الاسلام علی اکبر موحدی پور در آستانه روز خبرنگار با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند افزود: خبرنگاران و روزنامه نگاران از حق مردم و محرومان دفاع و در شناسایی مشکلات جامعه و انتقال آن به مسئولان تلاش کنند.
وی اظهار کرد: خبرنگاری از مشاغل خاص، سخت و کار جهادی است که در افزایش بصیرت و آگاهی اقشار مختلف مردم، امید آفرینی، ایجاد وحدت و جلوگیری از تفرقه در جامعه نقش مهمی به عهده دارد.
وی صداقت، تقوا و تعهد را از ویژگی های خبرنگاران دانست و گفت: خبرگزاری ها و رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری با اطلاع رسانی درست و به موقع نقش مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه دارند.
امام جمعه جغتای با اشاره به هجوم فرهنگی غرب علیه انقلاب اسلامی ادامه داد: خبرنگاران پیشتاز مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند و باید چهره واقعی انقلاب اسلامی را به مردم جهان معرفی کنند.
حجت الاسلام موحدی پور همچنین از رسانه های گروهی خواست نسبت به پوشش اخبار و انعکاس رویدادهای شهرستان جغتای توجه بیشتری داشته باشند.
وی در باره جایگاه و اهمیت خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز گفت: ایرنا نقش مهمی در اطلاع رسانی اخبار و حمایت از منافع جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور به عهده دارد.
17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که سال 1377 به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست عوامل جهالت و نفاق، به شهادت رسید به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.منبع ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.