اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 مرداد 1395 / کد مطلب: 11151 / نظرات: 0

امام جمعه جوین:


خبرنگاران نقش مهمی در وحدت و همدلی مسئولان و مردم دارند


خبرنگاران نقش مهمی در وحدت و همدلی مسئولان و مردم دارند  امام جمعه شهرستان جوین بر ضرورت وحدت در جامعه تاکید کرد و گفت : خبرنگاران و روزنامه نگاران نقش مهمی در وحدت و همدلی مسئولان و مردم دارند.
حجت الاسلام محمد تقی دلیری پور یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشت و اظهار کرد : خبرنگاران بایستی روحیه انقلابی و جهادی داشته باشند و در راستای اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنند.
وی افزود: خبرنگاران در برنامه کاری خود به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توجه داشته باشند و تحقق این موضوع را از مسئولان مطالبه کنند تا بخش عمده مشکلات اقتصادی کشور بر طرف شود.
وی با اشاره به نقش ارتباطی خبرنگاران افزود : خبرنگاران حلقه ارتباط مسئولان و مردم هستند که رسالت آنها رساندن اخبار صحیح به مردم و دوری از اختلاف و سیاه نمایی در جامعه است.
حجت الاسلام دلیری پور همچنین وظیفه خبرنگاران را واقع نگاری، بیان حقیقت و امانتداری دانست و گفت : خبرنگاران در انتشار اخبار سلیقه و نظر خود را دخالت ندهند.
وی با اشاره به اثرگذاری و فراوانی مخاطبان عرصه خبر افزود : خبرنگاران در انتشار خبر تامل و دقت کنند تا ناخواسته سبب ناامیدی در جامعه نشوند و نسبت به انتشار اخبار مناطق دوردست ،محروم و روستاها نیز توجه داشته باشند تا توزیع امکانات در این مناطق صورت بگیرد.
17مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که سال 1377 به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست عوامل جهالت و نفاق، به شهادت رسید به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.