اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 مرداد 1395 / کد مطلب: 11152 / نظرات: 0

فرماندار جوین:


رسانه های گروهی در مسیر اعتدال و امید حرکت کنند


رسانه های گروهی در مسیر اعتدال و امید حرکت کنند  فرماندار جوین با گرامیداشت یاد شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: رسانه های گروهی می بایست در مسیر ارتباط ، گفت و گو، توسعه، اعتدال و امید حرکت کنند.
ابراهیم جدی کار شغل خبرنگاری را از سختترین، با ظرافتترین و حساسترین مشاغل توصیف و بیان کرد: خبرنگاران همواره با انعکاس مطالبات و انتقادهای سازنده، مسئولان را در پیگیری و رفع مشکلات یاری می کنند.
وی با اشاره به خدمات گسترده دولت افزود: رسانه های گروهی در انعکاس اخبار خدمات و تلاشهای دولت یازدهم سعی بیشتری کنند.
فرماندار جوین تعهد، تخصص، امانتداری و رعایت انصاف را از ویژگیهای یک خبرنگار ارزشی و انقلابی ذکر و بیان کرد: جامعه خبرنگاری همواره متشکل از افرادی سختکوش است که تلاش آنها به نوعی مجاهدت در راه حفظ ارزشهای انقلاب محسوب می شود.
وی ادامه داد: تلاش خبرنگاران در انعکاس اخبار خدمات نظام و دولت سبب دلگرمی مردم و مسئولان می شود لذا باید در جهت رفع مشکلات مردم و نیز انعکاس خدمات مسئولان تلاش کنند.
جدیکار گفت: این امر سبب شده امروز نیاز به رسانه های ارزشی و انقلابی مانند سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) بیش از پیش احساس شود.
وی ایرنا را رسانه ای ارزشی، معتبر، قابل اعتماد و دارای ظرفیتهای خوبی در زمینه انعکاس اخبار توصیف و بیان کرد: این رسانه با زبان نقد منصفانه خود توانسته پل ارتباطی خوبی بین مردم و مسئولان باشد. منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.