اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 مرداد 1395 / کد مطلب: 11155 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار:


رسانه ها خدمات فراوان نظام و دولت را بازگو کنند


رسانه ها خدمات فراوان نظام و دولت را بازگو کنند فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به خدمات دولت و امید گفت : رسانه ها خدمات واقعی دولت را به مردم انعکاس دهند.
احمد برادران با گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: رسانه های گروهی در اطلاع رسانی درست و دقیق به مردم نقش مهمی دارند.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم از مظلوم ترین دولت های پس از انقلاب در حوزه رسانه و اطلاع رسانی است، افزود: متاسفانه برخی رسانه ها خدمات واقعی دولت را انعکاس نداده و همواره به دنبال نشان دادن نقاط ضعف هستند.
وی اضافه کرد: یکی از اثرات مهم خدمت دولت یازدهم در سه سال گذشته، زنده کردن امید و نشاط اجتماعی در کشور است که برخی رسانه های گروهی نسبت به این موضوع سیاه نمایی می کنند.
فرماندار ویژه سبزوار خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و گفت: رسانه های گروهی وظیفه دارند تا اخبار را به درستی به مردم رسانده و از هرگونه تشویش اذهان عمومی جلوگیری کنند.
وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از رسانه ها رسالت واقعی خود را فراموش کرده و با انتشار اخبار نادرست و ناروا، قصد تخریب چهره دولت را دارند، گفت: ایرنا در بسیاری موارد با انعکاس اخبار صحیح، سیاه نمایی های صورت گرفته علیه دولت را خنثی می کند.
وی با بیان اینکه امروز خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان یک رسانه توانمند و با انصاف خدمات دولت و نظام را به خوبی انعکاس می دهد، ادامه داد: داشتن انصاف، اعتدال، امیدآفرینی، صحت، دقت و سرعت از ویژگی های ایرنا است و همین موجب شده تا مردم و مسئولان به این رسانه اعتماد پیدا کنند.
وی با بیان اینکه وجود دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار نعمت و فرصتی مهم در این شهرستان است، گفت: به تمام مسئولان این شهرستان تاکید شده تا نهایت همکاری را با این دفتر داشته باشند.منبع ایرنا.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.