اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 19 مرداد 1395 / کد مطلب: 11160 / نظرات: 0


حادثه رانندگی در جاده شاهرود - سبزوار یک کشته و یک مصدوم داشت


حادثه رانندگی در جاده شاهرود - سبزوار یک کشته و یک مصدوم داشت واژگونی یک دستگاه خودرو وانت مزدای دوکابین روز سه شنبه در محور جنوبی جاده شاهرود- سبزوار در غرب خراسان رضوی یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
فرمانده پلیس راه سبزوار به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه امروز در حدود 40 کیلومتری غرب سبزوار روی داد که یکی از سرنشینان خودرو که خانمی حدود 45ساله بود به علت نداشتن کمربند ایمنی جان باخت و یک نفر نیز مصدوم شد.
سرهنگ علی فتحی حال عمومی این مصدوم را رضایت بخش دانست و افزود: این مصدوم توسط نیروهای اورژانس 115 برای مداوا به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل شد.
وی علت وقوع این حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده این خودرو عنوان کرد.
وی به رانندگان خودروها در این مسیر توصیه کرد که با توجه به کویری و طولانی بودن جاده شاهرود - سبزوار، به منظور رفع خستگی و خواب آلودگی پیش از رانندگی استراحت کافی داشته باشند و بعد از هر دو ساعت رانندگی، حداقل 20 دقیقه در یک محل مناسب توقف و استراحت کنند.
سرهنگ فتحی همچنین رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی، رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز، بستن کمربند ایمنی راننده و سرنشینان، پرهیز از استفاده از تلفن همراه حین رانندگی را به رانندگان و هموطنان مسافر در زمان مسافرت سفارش کرد.
منبع ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.