اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 مرداد 1395 / کد مطلب: 11161 / نظرات: 0

فرماندار خوشاب :


نگاه دولت یازدهم توازن منطقه ای و توجه به مناطق محروم است


نگاه دولت یازدهم توازن منطقه ای و توجه به مناطق محروم است  فرماندار شهرستان خوشاب گفت: نگاه دولت تدبیر وامید توازن منطقه ای و اجرای طرح های مختلف عمرانی، کشاورزی، ورزشی، خدماتی، صنعتی و اشتغالزایی در مناطق محروم کشور است.
 حسین ابراهیمی کردیانی روز سه شنبه در نشست ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته دولت شهرستان خوشاب افزود:هفته دولت فرصت ارزشمندی است تا خدمات نظام و دولت برای مردم بازگو شود.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید توافق هسته ای است، گفت: موضوع برجام یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که تعامل ایران با کشورهای جهان را افزایش داد و پروژه ایران هراسی دشمن را خنثی کرد.
وی همچنین رشد اقتصادی و کاهش نرخ تورم را نکته مثبتی در عملکرد دولت یازدهم دانست و اظهار کرد : نظم و انضباط بخشی در امور عمومی و اقتصادی اتفاقات خوب و بزرگی را برای کشور و این شهرستان به همراه داشته است.
ابراهیمی کردیانی با اشاره به اینکه خدمات دولت در حوزه بهداشت و درمان بی نظیر است، بیان کرد : طرح تحول نظام سلامت بسیاری از مشکلات مردم را برطرف و رضایت جامعه را حاصل کرده است.
فرماندارخوشاب همچنین گفت: حدود 18 طرح کشاورزی، عمرانی، خدماتی، صنعتی، گازرسانی، آبرسانی و طرح هادی روستایی در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
ویبا بیان اینکه درسه سال گذشته دولت یازدهم خدمات ارزشمند و فراوانی در این شهرستان تازه تاسیس انجام داده است ، گفت :دستگاههای اجرایی این شهرستان عملکرد حوزه کاری خود را جمع بندی و در اختیار رسانه های گروهی قرار دهند تا مردم از خدمات و دستاوردهای دولت مطلع شوند.
فرماندار خوشاب همچنین یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشت و گفت :خبرنگاران در جهت اعتلای جامعه بشری و بیداری وجدان خفته انسانها نقش مهمی به عهده دارند.
وی افزود: در عصری که نظام جمهوری اسلامی در راس هجمه دشمن قرار گرفته و بنگاههای خبری غرب با سانسورهای خبری دنیای اسلام را تاریک نشان می دهند رسالت خبرنگاران انعکاس ارزشهای اسلامی و انسانی در سطح وسیعی از جهان است.
وی با بیان اینکه خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای مسئولان و مردم هستند، گفت : تعامل دو سویه مسئولان و خبرنگاران سبب انتشار اخبار صحیح و امید بخش و نشاط در جامعه می شود.
فرماندار خوشاب همچنین جایگاه دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار در غرب خراسان رضوی را در معرفی ظرفیت ها و توسعه این شهرستان بسیار موثر دانست .
محمد مهرنیا مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار نیز در این نشست در خصوص معرفی و فعالیت های این دفتر در غرب خراسان رضوی مطالبی بیان کرد و گفت : ایرنا نسبت به معرفی و انعکاس اخبار شهرستان های تازه تاسیس توجه ویژه دارد.
در این دیدار با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران شهرستان خوشاب تقدیر شد.
شهرستان خوشاب به مرکزیت شهر سلطان آباد با وسعتی بالغ بر یکهزار 886 کیلومتر مربع در شمال غربی استان خراسان رضوی قرار دارد.
این شهرستان با حدود 40 هزار نفر جمعیت از جنوب به سبزوار، از شمال به شهرستان اسفراین، از غرب به شهرستان جوین و از شرق به شهرستان­های فیروزه و نیشابور محدود می­شود.
شهرستان خوشاب از بخش های پیشین سبزوار بود که در سال 1389 به شهرستان ارتقا یافت .
شهرستان خوشاب در حال حاضر با یک شهر و 74 پارچه روستا و آبادی دارای سکنه شامل دو بخش مرکزی و مشکان است و پنج دهستان به نامهای سلطان‌آباد، رباط جز، طبس، مشکان و دره‌یام می باشد.
راه­آهن سراسری و جاده ترانزیتی آسیای میانه از مرکز شهرستان خوشاب می گذرد.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.