اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 مرداد 1395 / کد مطلب: 11163 / نظرات: 0


کاهش 9 درصدی میزان جرائم در سبزوار


کاهش 9 درصدی میزان جرائم در سبزوار  فرمانده انتظامی سبزوار گفت: با تقویت گشت های انتظامی در ساعات خاصی از شبانه روز و شناسایی مجرمان و نوع شیوه های انجام جرم از ابتدای امسال تاکنون جرائم در این شهرستان 9 درصد کاهش یافته است.
 سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی روز سه شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران بدون اشاره به میزان جرائم این شهرستان اظهارکرد: یکی از موضوعاتی که این فرماندهی در دستور کار خود قرار داده موضوع مبارزه با قاچاق کالا و برخورد ترانزیت مواد مخدر در این شهرستان است .
وی ادامه داد: در همین راستا در 48 ساعت گذشته سه عملیات پلیسی در این شهرستان انجام شده که 275 کیلوگرم مواد مخدر تریاک از 6 قاچاقچی کشف و چهار دستگاه وسیله نقلیه شامل سه دستگاه تریلی و یک دستگاه خودرو سواری پژو متوقف و ضبط شد.
وی با اشاره به کشف هشت دستگاه گوشی تلفن همراه از متهمان افزود: در همین راستا یکی از متهمان که قصد فرار از دست ماموران را داشت دستگیر شد.
سرهنگ هاشم زاده هاشمی ادامه داد: شهرستان سبزوار امروز در بین سایر شهرستان های استان خراسان رضوی به ناامن ترین منطقه برای تردد قاچاقچیان و وارد کنندگان مواد مخدر تبدیل شده است.
فرمانده انتظامی سبزوار افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی از ابتدای امسال تاکنون تعداد 25 گشت انتظامی در این شهرستان فعال شده و امروز نیروی انتظامی در زمینه تامین امنیت و نظارت بر سکونت گاه های غیر رسمی سبزوار ورود جدی داشته و طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، ویژه برنامه های آموزشی پیشگیری از جرائم و کاهش بزهکاری در این مناطق اجرا شده است.
وی افزود: با توجه به نیازسنجی انجام شده تعداد گشت های انتظامی ما در این محلات افزایش جدی داشته و در همین راستا استقرار دو پاسگاه انتظامی در محلات غرب نیروگاه و عیدگاه سبزوار در دستور کار قرار گرفته است.
فرمانده انتظامی سبزوار گفت: یک پاسگاه راهنمایی و رانندگی و یک پاسگاه انتظامی برای افزایش میزان نظارت های پلیس در توحید شهر سبزوار پیش بینی شده است.
وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: نقش خبرنگاران در عرصه ارتقاء امنیت اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و رسانه ها در کاهش میزان جرائم، بزهکاری های اجتماعی ایجاد فضای ناامن برای مجرمان نقش موثری دارند.
فرمانده انتظامی سبزوار اظهارکرد: انتشار اخبار انتظامی و برخورد با مجرمان در حقیقت سبب افزایش سطح رضایتمندی و اعتماد آنها به دستگاه های انتظامی و امنیتی می شود.
وی گفت: شفاف سازی واقعیت ها و ارائه آن به مردم از مهمترین مسائلی است که سبب می شود شایعات در کشور خنثی و حقایق به مردم منعکس شود.
فرمانده انتظامی سبزوار همچنین گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) از رسانه هایی است که در ارتقاء امنیت اجتماعی نقش بسزایی دارد و این خبرگزاری از رسانه های دارای سابقه و قدمت است .منبع ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.