اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 1 شهريور 1395 / کد مطلب: 11197 / نظرات: 0

فرماندار داورزن


32 طرح عمرانی در داورزن آماده بهره برداری شد


32 طرح عمرانی در داورزن آماده بهره برداری شد سبزوار- ایرنا- فرماندار داورزن گفت: 32 طرح عمرانی خدماتی، توزیعی، صنعتی و بهداشتی درمانی با 31 میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
رضا فلاحی افزود: این طرح ها شامل تامین آب شرب روستایی، ساخت مسکن مددجویی، ساخت خانه عالم، آبیاری قطره ای و تحت فشار، ساختمان دهیاری، برق رسانی،اجرای طرح شبکه انتقال آب به روستاها، بوستان محله، اصلاح و توسعه معابر و طرح های هادی روستایی است.
فرماندار داورزن ادامه داد: هزینه اجرای این طرح ها از محل اعتبارات تملک دارایی، ماده 180 و منابع ملی تامین شده است.
فرماندار داورزن با اشاره به افزایش 18 درصدی اعتبارات تملک دارایی این شهرستان نیز گفت: با وجود محدودیت های اعتباری دولت در سال جاری 59 میلیارد و 634 میلیون ریال اعتبارات تملک دارایی و ماده 180 به این شهرستان اختصاص یافته است.
وی افزود: این میزان در سال گذشته 49 میلیارد و 470 میلیون ریال بود که نشان از رشد 19 درصدی در میزان اعتبارات در امسال دارد.
فلاحی ادامه داد: این اعتبارات در 12 فصل، هفت برنامه و 69 طرح در حوزه عمران، بهداشت و درمان، کشاورزی و منابع طبیعی، عمران روستایی، صنعت و معدن، حمل و نقل، مسکن و شهرسازی و انرژی پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: بیشترین اعتبارات با 9میلیارد و 770 میلیون ریال مربوط به بخش حمل و نقل، 9میلیارد و 500 میلیون ریال مربوط به حوزه آب روستایی، پنج میلیارد و 500 میلیون ریال مربوط به بخش کشاورزی و منابع طبیعی و پنج میلیارد و 420 میلیون ریال مربوط به اجرای طرح های هادی در شهرستان است.
فرماندار داورزن اختصاص ناحیه صنعتی به این شهرستان را از مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم در این منطقه دانست و افزود: عملیات احداث این ناحیه در زمینی به مساحت 50 هکتار و در 12 کیلومتری این شهرستان آغاز شده است.
فلاحی گفت: دسترسی این ناحیه صنعتی به جاده اصلی تهران - مشهد و شبکه های گاز، برق و آب، از امتیازات ویژه آن است و با احداث آن زمینه لازم برای احداث صنایع و جذب سرمایه گذاران به این منطقه فراهم می شود. منبع ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.