اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 1 شهريور 1395 / کد مطلب: 11198 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار:


127 طرح عمرانی در سبزوار اجرا شد


127 طرح عمرانی در سبزوار اجرا شد  فرماندار ویژه سبزوار گفت: 127 طرح عمرانی، خدماتی، توزیعی، صنعتی و بهداشتی درمانی با هزینه 751 میلیارد و 155میلیون ریال در این شهرستان اجرا آماده بهره برداری شد.
احمد برادران این طرحها را شامل واحد صنعتی، ساخت مسکن مددجویی، طرح هادی روستایی، خانه عالم، آبیاری قطره ای و تحت فشار، استخر ذخیره آب، روشنایی معابر شهرک صنعتی، مخابراتی، ساختمان دهیاری، بوستان محله، اصلاح و توسعه معابر برشمرد.
وی افزود: پنج طرح عمرانی، صنعتی و خدماتی نیز با هزینه 275میلیارد ریال در هفته دولت کلنگ زنی می شوند.
فرماندار سبزوار ادامه داد: دانشگاه حکیم سبزواری با هفت طرح عمرانی به ارزش 63 میلیارد ریال اعتبار، مدیریت مخابرات با 29 طرح به ارزش 47 میلیارد و 341 میلیون ریال و جهاد کشاورزی این شهرستان با چهار طرح به ارزش 60 میلیارد و 729 میلیون ریال بیشترین طرحهای افتتاحی در این هفته را دارند.
وی در ادامه به رشد 48 درصدی اعتبارات تملک و دارایی این شهرستان اشاره و بیان کرد: با وجود محدودیتهای دولت 170 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی ‌و ماده 180 به این شهرستان در قالب 70 طرح اختصاص یافت.
برادران همچنین گفت: ظرف شش سال گذشته هیچ اعتباری برای تکمیل طرح راه آهن سبزوار اختصاص نیافته بود اما از سال 1393 تاکنون 200 میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص یافت.
وی افزود با همت دولت یازدهم راه آهن 44 کیلومتری سبزوار - خوشاب تاکنون 55 درصد پیشرفت داشته است.
فرماندار سبزوار افزود: مجموعه ورزشی 15 هزار نفری این شهر نیز در زمینی به مساحت 17 هزار مترمربع از سال 84 به دلیل مشکلات اعتباری دولت وقت متوقف شده بود هم انک با 55 درصد پیشرفت
در حال تکمیل است.
وی همچنین به کلنگ زنی دو طرح درمان بستر در بخشهای روداب و ششتمد اشاره و بیان کرد: این طرحها با 60 درصد پیشرفت به دلیل عدم تخصیص اعتبار طی هشت سال گذشته متوقف مانده بود.
برادران بهره برداری این طرحها از مهمترین مطالبات مردم منطقه ذکر و بیان کرد: امسال از محل اعتبارات ماده 180 مبلغ 10میلیارد ریال برای تکمیل آنها اختصاص یافت.
وی گفت: همچنین عملیات گازرسانی به 11 روستا با 70 میلیارد ریال اعتبار ملی در حال اجراست که تاکنون 40 درصد داشته است.
فرماندار سبزوار افزود: از پارسال تاکنون عملیات آسفالت و مرمت بیش از 200 کیلومتر از راههای روستایی این شهرستان پایان یافته و یا در مرحله تکمیل است.منبع ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.